Ga naar inhoud

cd speler wordt niet herkend


djiemmie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had toch nog een vraagje; van de programma's die ik op jullie aanraden heb geïnstalleerd, welke behoud ik best?

Voorheen gebruikte ik "Spybot - Search and Destroy", naar ik begrepen heb doet MBAM hetzelfde?

En HiJackThis en CCleaner, verwijder ik die best weer?

Ik zal de discussie laten openstaan, ik laat wel weten wat de afloop was... hebben jullie enig idee wat dit zou kosten? een laptop van 5 jaar oud, het is misschien beter om gewoon een nieuwe te kopen, en deze te houden om te surfen...

aangepast door djiemmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hijackthis kan je best verwijderen om "ongelukjes" te voorkomen. HJT gebruiken zonder deskundige begeleiding kan je systeem om zeep helpen en dat willen we vermijden.

"Spybot - Search and Destroy" en MBAM mag je beiden gebruiken. Spybot voor de realtime bescherming en MBAM voor een wekelijkse controle als aanvulling op je virusscanner.

CCleaner kan je ook behouden en regelmatig gebruiken om de harde schijf en het register op te ruimen.

Vooral aan te raden na het verwijderen van software of drivers.

Voor advies en hulp bij het kiezen van nieuwe pc/laptop of onderdelen kan je altijd terecht op het forum aankoopadvies..

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.