Ga naar inhoud

cd speler wordt niet herkend


djiemmie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een Windows-CD heb ik niet gekregen bij aankoop van de laptop, ik heb wel een back-up gemaakt op 2 DVD's met de fabrieksinstellingen, net na aankoop.

Maar ik dacht: als de cd/dvd speler het niet doet, kan ik toch niet veel doen als hij om een cd vraagt?:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

;-) kan het kwaad als ik die sfc /scannow doe, en er dan geen windows-cd instop als erom gevraagd wordt? tot nu toe zijn er enkel nog een paar probleempjes bijgekomen (bureaublad, pictogrammen), dus ik zou niet willen dat mn hele laptop onbruikbaar wordt eh :embarassed: nu kan ik wel nog surfen en zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit net gedaan, ik hoor de laptop 'lopen', maar er wordt niet naar een cd gevraagd. Is het normaal dat deze 'scan' gewoon stopt, zonder verslagje of zo? na ongeveer een halfuur nog steeds geen verslag of melding...

Wat ik nog vergeten zeggen was; lokaal station Q (zoals je hieronder ziet) stond vroeger ook niet bij "Computer", ik weet niet of dit met het probleem te maken heeft?

post-12850-1417704812,8431_thumb.jpg

post-12850-1417704812,8087_thumb.jpg

Als ik op 'lokaal station' Q klik, krijg ik dit:

post-12850-1417704812,8257_thumb.jpg

aangepast door djiemmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit stond op mijn laptop;

- Microsoft Office Home and Student 2007

- Microsoft Office Home and Student 2010

- Microsoft Office Klik-en-Klaar 2010

Stónd, want ik heb dit alles eraf gegooid want had ik toch niet nodig (het was een trial versie), mijn vriendin had dit erop gezet een maand geleden... Die Q: schijf is daarmee inderdaad ook verdwenen

Mijn vriendin herinnert zich wel een een poos geleden een externe harde schijf te hebben "veilig verwijderd", waarna ze dacht dat er nog iets mee verdwenen was onder "computer"... redelijk vaag, maar zijn jullie hier iets mee? Kan je zomaar het cd station verwijderen? leek me nogal sterk dat dit zou kunnen...

aangepast door djiemmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.