Ga naar inhoud

cd speler wordt niet herkend


djiemmie

Aanbevolen berichten

Volgens de afbeeldingen in bericht 28 is de q- schijf nog altijd aanwezig.

Maak eens een screen van schijfbeheer en plaats die in een volgend bericht.

Schijfbeheer bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer.

Daar klik je op schijfbeheer, je schijven worden nu in beeld gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

iemand zei me gisteren dat het misschien een probleem is met de drivers, kan dit?

Ook nog dit; vóór ik al deze programma's als hijack this, combofix, ccleaner, ... gebruikte, kon ik wel nog mijn bureaublad wijzigen. Nu is dat gewoon een zwart scherm, ik kan niks van afbeelding of foto plaatsen...

En het probleem van pictogrammen die niet meer verschijnen had ik voorheen ook niet.

Als ik nu een map met foto's open, krijg ik die niet in miniatuur weergave, zie de screen shot hieronderpost-12850-1417704819,8845_thumb.jpg

Ik denk dat beide problemen verschenen zijn bij het gebruik van Combofix?

aangepast door djiemmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mogelijkheid die nog niet uitgevoerd is, is je laptop terug zetten naar fabrieksinstellingen via de toetsencombinatie alt+f10.

Dus zoals de dag van aankoop.

Je zal dan wel alle persoonlijke bestanden ( documenten, foto's, muziek, enz..) veilig moeten stellen op een extern medium.

Hoe je dat doet lees je in deze handleiding op blz.83.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.