Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Zet de functie online gaan op offline of schakel je internetverbinding even uit.

Probeer dan de mail in het postvak uit te verwijderen.

Ga ook naar je webmail van de provider en controleer daar op te verwijderen mail.

Helpt dat niet geef dan door welke Office versie je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet de functie online gaan op offline of schakel je internetverbinding even uit.

Probeer dan de mail in het postvak uit te verwijderen.

Ga ook naar je webmail van de provider en controleer daar op te verwijderen mail.

Helpt dat niet geef dan door welke Office versie je gebruikt.

Heb ik geprobeerd,lukt niet.

Wij gebruiken Outlook Express

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer onderstaande:

Ga naar de verkenner dan Extra ->Mapopties -> Tablad Weergave en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Dan Toepassen en OK.

Dan maak je een backup van de map Outlook Express,voor het geval er iets zou kunnen misgaan.

Die vindt je normaal op onderstaande locatie:

C:\Documents and Settings\Naam of Admin\Local Settings\Application Data\Identities\{Lange cijferreeks................}\Microsoft\Outlook Express.

Verwijder via de Verkenner het bestand "Verwijderde items.dbx" uit de map Outlook Express.

Start Outlook Express nu op (nu wordt de map Verwijderde items automatisch weer opnieuw aangemaakt) klik Verwijderde items aan en sluit nu weer af.

Controleer op het bestand "Verwijderde items.dbx" weer in de map Outlook Express staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mijn berichten in het postvak in en uit niet meer verwijderen.

Het begon met ekele mailberichten. Op het moment niets meer.

Wie kan mij helpen.??

Probeer onderstaande:

Ga naar de verkenner dan Extra ->Mapopties -> Tablad Weergave en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Dan Toepassen en OK.

Dan maak je een backup van de map Outlook Express,voor het geval er iets zou kunnen misgaan.

Die vindt je normaal op onderstaande locatie:

C:\Documents and Settings\Naam of Admin\Local Settings\Application Data\Identities\{Lange cijferreeks................}\Microsoft\Outlook Express.

Verwijder via de Verkenner het bestand "Verwijderde items.dbx" uit de map Outlook Express.

Start Outlook Express nu op (nu wordt de map Verwijderde items automatisch weer opnieuw aangemaakt) klik Verwijderde items aan en sluit nu weer af.

Controleer op het bestand "Verwijderde items.dbx" weer in de map Outlook Express staat.

dbx postvak in

verwijderd. daarna zelfde probleem backup nog niet gelukt,kan outlook nog niet vinden

Je moest het bestand verwijderde items.dbx verwijderen niet postvak IN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moest het bestand verwijderde items.dbx verwijderen niet postvak IN.

Klopt maar daar ben ik nog mee bezig. Dat van postvak in was me door een ander aangeraden. Ga morgen wel eens verder met de backup. Alvast bedaNKT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.