Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Je kan alles exporteren.

Die functie vindt je in Outlook via bestand.

Als je Windows opnieuw geïnstalleerd hebt en ook Office kies je in Outlook voor importeren.

1. Kies op de oude Windows in Outlook voor Bestand >> Importeren en exporteren.

2. Kies in het dialoogvenster Wizard Importeren en exporteren onder Kies welke actie er moet worden uitgevoerd voor de optie Naar een bestand exporteren en klik op Volgende.

3. Selecteer in het dialoogvenster Naar een bestand exporteren voor de optie Bestand met persoonlijke mappen (.pst) en klik op Volgende.

4. Selecteer in het dialoogvenster Persoonlijke mappen exporteren de map Persoonlijke mappen en vink de optie Inclusief submappen aan en klik op Volgende.

5. Geef in het volgende dialoogvenster de map op waar u het bestand wilt opslaan, dat kan ook op een USB stick zijn, een externe harde schijf en klik op Voltooien.

6. Klik in het volgende dialoogvenster op OK en al uw Outlook-gegevens worden geëxporteerd.

Op de nieuwe Windows:

1. Kies Bestand >> Importeren en exporteren.

2. Kies in het dialoogvenster Wizard Importeren en exporteren de optie Uit een ander programma of bestand importeren en klik op Volgende.

3. Kies in het dialoogvenster Bestanden importeren op Bestand met persoonlijke map (.pst) en klik op Volgende.

4. Klik in het dialoogvenster Persoonlijke mappen importeren op Bladeren, zoek het hierboven aangemaakte bestand, klik op Openen en daarna op Volgende.

5. Klik in het volgende dialoogvenster onder Selecteer de map waaruit u wilt importeren op Persoonlijke mappen.

6. Zorg dat de optie Inclusief submappen is aangevinkt.

7. Selecteer bij Items selecteren in de zelfde map in de optie Persoonlijke mappen en klik op Voltooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar daar ben ik nog mee bezig. Dat van postvak in was me door een ander aangeraden. Ga morgen wel eens verder met de backup. Alvast bedaNKT

Hallo Clarkie.

Het was allemaal te ingewikkeld voor me en kostte me te veel tijd. Het probleem is bij toeval toch opgelost.Kreeg het blok met comprimeren (normaal negeer ik dat) te zien en heb gecomprimeerd. Het probleem is opgelost. Bedankt voor alle hulp .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.