Ga naar inhoud

problemen met MICROSOFT OFFICE HOME AND STUDENT 2007lle


Jean-Pierre

Aanbevolen berichten

Onderstaande heb ik ontvangen via een PB bericht van JEAN GELEGEENS en daarom ook verplaatst naar een topic voor de vraagsteller.

Ik heb mijn laptop volledig opnieuw geinstalleerd en het originele microsoft office home and student 2007 werkt niet meer.

ik heb het gedownload en de originele product key geinstalleerd en die is geaccepteerd (groene vinkje naast de product key verschijnt na enkele seconden) Als ik verder ga wordt het volledige microsoft office programma ook op mijn laptop geinstalleerd en verschijnt ook in mijn programmalijst.

Als ik echter WORD open, krijg ik de WORD BLADZIJDE maar ik kan NIETS INTIKKEN en vraagt de bladzijde of ik langs internet wil activeren maar dit is al gebeurd. Ik heb ook een andere producte key geprobeerd die ik op internet gevonden heb met dezelfde problemen echter.

Ik heb toen de GRATIS VERSIE 2010 geinstalleerd en die werkt op WORD maar niet op POWER POINT. Als ik een POWER POINT open start hij steeds met MICROSOFT OFFICE PICTURE MANAGER en vraagt de computer weer of ik wil activeren langs internet. Een andere optie is telefonisch maar dit kost mij veel te veel tijd en geld en ik kan ook moeilijk spreken wegens een handicap.

Als ik bv. EEN POWER POINT SERIE PER MAIL ONTVANG, PLAATS IK HEM OP MIJN BUREAUBLAD EN OPEN HEM DAAR. Hij verschijnt dan in een lijst die ik kan bedienen en als ik dan OPEN MET POWER POINT AANKLIK werkt het wel.

kunt u mij verder helpen.

ik wil namelijk MIJN ORIGINELE MICROSOFT OFFICE HOME EN STUDENT 2007 OPNIEUW INSTALLEREN MAAR IK HEB GEEN SCHIJF TER BESCHIKKING.

IK HEB WINDOWS 7 HOME EN PREMIUM EN WERK MET GOOGLE CHROME ALS BROWSER.

Indien U verdere details nodig hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt.

JEAN GELELEENS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jean,

Jean-Pierre heeft je een privé-berichtje gestuurd met een linkje naar dit topic, dus normaliter bereikt de boodschap de bestemmeling... ;-)

Verwijder eerst alle aanwezige Office-versies van je systeem en ruim nadien op met Ccleaner zoals hieronder beschreven:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Nadien kan je Microsoft Office voor Thuisgebruik en Studenten 2007 hier (klik er op) legaal downloaden, in een volgend scherm ga je een aantal gegevens moeten invoeren...hou ons op de hoogte van het verdere verloop als je wil.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte Heer,

als ik een mail met een power point bijlage ontvang en ik klik op openen dan krijg ik steeds de volgende bladzijde die opent "MICROSOFT OFFICE PICTURE MANAGER" en ik kan dan niets doen.

Om die Power point te zien moet ik hem eerst opslaan op mijn bureaublad, dan dit openen en de power point verschijnt in de lijst en dan PAS KAN IK HEM OPENEN DOOR "Openen met Power Point " aan te klikken.

Voorheen had ik geen probleem maar ik heb mijn laptop volledig leeg gemaakt en alle programm'a opn ieuw geinstalleerd.

Ik heb Microsoft Office enterprise 2007 op mijn laptop. Word werkt perfekt.

Microsoft die ik gecontacteerd heb zegt dat een pps BESTAND niet door microsoft office geondersteund is terwijl dit vroeger wel het geval is en mijn 2de computer die in Belgie staat werkt wel correct met hetzelfde programma.

Ik werk nu in Spanje met mijn laptop.

Hoe kan ik rechtstreeks bij aanklikken een MICROSOFT POWER POINT BIJLAGE in een mail OPENEN????

Hartelijk dank voor wie mij kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit ontving ik zonet via E-mail:

aan iedereen in het helpforum,

Eenvoudige dingen die Microsoft Office niet kan (of niet wil oplossen ) is in een oogwenk door iemand van het PC Helpforum opgelost.

Proficiat en vooral hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.