Ga naar inhoud

Keppetje

Aanbevolen berichten

Er bestaan een aantal programmaatjes die deze iso direkt afspeelbaar maken vanaf de harde schijf bvb poweriso of isobuster, maar omvormen? Een iso brand je normaal op een cd/dvd waarbij die dan automatisch begint te spelen als je hem in de speler stopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou dat dan ook lukken bij een avi bestand. want heb hier paar films in avi bestand en deze kan ik niet branden op dvd met mijn programma. Ik brand ze met dvd shrink omdat ik dan zeker ben dat ik ze kan zien op de playstation 3. vroeger brandde ik met nero maar die kon ik niet afspelen om de ps 3.

ps: bedankt voor de ractie.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb filmpjes staan op mijn computer met de extensie .avi ik zou die graag branden en op de playstation 3 bekijken. Het probleem is dat als ik met nero brand ik die niet kan spelen op de ps3. daarom wil ik ze met dvd shrink branden omdat ik dan zeker ben dat ik ze kan afspelen op de ps3.

het probleem is dat ik ze niet in dvd shrink kan slepen of daarin openen. hoe zou dit komen of is er een ander programma waarmee ik die filmpjes kan branden en toch bekijken op ps3?

greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je een convertertje voor gebruiken.

probeer eens het programma Super©

normaal zou het hier mee moeten lukken :)

moet u hem om zetten naar een bestand waarmee uw ps3 wel mee overweg kan.

kijk anders eens of het werkt met het programma "convertxtodvd"

zou misschien ook kunnen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.avi bestanden branden met DVDShrink is onmogelijk alleen DVD bestanden zijn te branden met DVDShrink

dus alle bestandjes die in de map VIDEO_TS staan en in de map AUDIO_TS staan.

in nero startsmart zit een handig programmatje waarmee je .avi bestanden en eigenlijk alle bestanden die niet in DVD formaat staan kunt branden op een dvdtje

dit programma heet nero vision

als je nero op start heb je aan de linkerkant een lijstje staan met een paar linkjes die verwijzen naar bepaalde nero onderdelen.

voorbeeld:

nerostartsmartdi7.jpg

(bron: ImageShack® - Image Hosting)

klik nu op het "linkje" nero vision, er opent zich een scherm en daar kun je videobestanden aan toe voegen, door op voeg video bestanden toe te klikken...

nu kun je videobestanden toevoegen:

voorbeeld:

nero-vision-4.jpg

(bron: Digital Home Thoughts - News & Reviews for the Digital Home)

klik dan gewoon op volgende (Next). en hij zal als ik het goed heb de video afspelen op een soort tv, met een afstandsbediening aan de rechterkant. klik hier gewoon op volgende(Next) hij zal nu de video eerst gaan coderen naar DVD bestanden (dus met de mapjes AUDIO_TS en VIDEO_TS) dit kan vrij lang duren. bij een normaal computertje kan het coderen alleen al ongeveer 3 uur duren (dat ligt er ook aan hoe groot de film is).

na het coderen, zal hij de film automatisch OP EEN DVD SCHIJFJE gaan branden. dit duurt ongeveer bij nog geen kwartiertje.

Let er wel bij op dat je een DVD schijfje erin steekt omdat je de film gaat coderen naar VIDEO_TS bestanden.

en let er ook bij op dat je nero startsmart moet gebruiken, want ergens anders zul je nero vision niet kunnen vinden.

Ik hoop dat het lukt,

MVGr,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.