Ga naar inhoud

jan2

Aanbevolen berichten

alles gedaan ,ik heb als laatste beeld een nr gekregen.

Ik zal maar stoppen met deze vraag, allen bedankt voor jullie inzet en geduld.

n.b.: de free ps 10 gedownload voor 30 dagen.

Nu zie ik als je ps 10 wilt kopen premiere erbij zit(heb slechte ervaring met de vorige ,toen premiere appart kunnen kopen)

Heb ik dat goed voor ?

IS MIJ

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag clarkie

Ik bedoel dat de advisor (ik volgde zijn vragen op) mij loodtste tot het punt dat hij zei dat (een) nr op te slaan die in beeld kwam omdat ik het nog zou nodig kunnen hebben.

verder kwam niets meer in beeld, geen nieuw gegeven meer.

Ik wil nog altijd de 9

Bekijk het zo dat ik niets heb gezegd over die 10 .

Ik heb de free10 gedownload om te bekijken wat beter is, en er is weinig (geen)verschil voor wat ik nodig heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op google gezocht en een download gevonden die het nu wel deed zoals jullie zeiden.

babylon en unbleu regtry booster zaten er bij maar konden uitgevinkt worden voor het downloaden.

Dank voor alle tips en jullie inzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jan2,

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.