Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er zijn een aantal dingen die je kunt testen. Probeer bijvoorbeeld meerdere programma's en bestands formaten. Een filmpje op internet maar ook een lokaal bestand met een lokaal programma. Een dvd film met Windows Media Player is een van de vele mogelijkheden.

Hapert het bij ze allemaal?

Je kunt ook je luidsprekerconfiguratie controleren en testen met onderstaande stappen.

1 Open audioapparaten en geluidsthema's door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, op Configuratiescherm, op Hardware en geluiden en vervolgens op Geluid.

2 Selecteer op het tabblad Afspelen het apparaat dat je wilt testen en klik op Configureren.

3 Selecteer je luidsprekerconfiguratie en klik vervolgens op testen.

Hapert het geluid hiermee ook?

Je kunt overwegen het stuurprogramma voor de geluidskaart opnieuw te installeren. Deze driver kun je normaal gesproken vinden op de site van de fabrikant. In jouw geval op de Dell site.

Voor de Windows 7 probleem oplosser kun je de onderstaande link gebruiken.

De probleemoplosser voor het afspelen van geluid openen

aangepast door MicrosoftHelpt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Maar ik krijfg de info dat het probleem niet kan worden opgelost. Voor in te loggen op dell denk ik dat ik paswoord nodig heb? Dat heb ik momenteel niet. Luister nu muziek en was superslecht. Nu iets beter.....

Hoe langer de pc opstaat hoe minder hapering...Ik zoek alvast voort en nog eens bedankt voor de pogingen dit op te lossen;)à

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.