Ga naar inhoud

Windows Vista start niet meer op


kezza

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geen enkel probleem hoor, daarvoor engageren we ons... ;-)

Als je nog vragen hebt in de komende uren / dagen: vuur maar af !

Het is beter een volledig afgewerkt topic af te sluiten dan met vragen en onopgeloste problemen te blijven zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan installeer je dus best beide service-packs: SP1 kan je hier downloaden, SP2 kan je hier downloaden...installeer eerst SP1, na een herstart installeer je SP2.

Ik zie nu pas (SP1 is al bezig met downloaden), dat bij de instructies staat: "Klik niet op downloaden als u slechts een computer wilt bijwerken: een kleinere, geschiktere download is nu beschikbaar via Windows Update."

Dan SP2 met Windows Update straks, of toch via jouw link?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 6-tal weken geleden hetzelfde uitgevoerd als datgene wat jij nu aan het doen bent en heb alles "manueel" uitgevoerd via de linken die ik heb geplaatst.

Dit betekent dat Windows Update op de achtergrond draait en hetzelfde servicepack heeft gedetecteerd (gecomprimeerd), daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Windows Update gedaan, CCleaner, avast en malwarebytes.

Raad je me Secunia of Update checker misschien nog?

Of, is er iets dat je adviseert om juist niet te installeren?

Komt ook de nieuwste DirectX met Windows Update of moet dat handmatig?

Nog tips voor kompleet nieuwe back-up? Ik kan me niet permitteren om weer met lege handen te staan bij een nieuwe crash.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Secunia kan je een online scan uitvoeren. Wat betreft drivers: zolang alles goed werkt is het updaten van drivers niet nodig...recenter is niet altijd beter en staat zeker niet garant voor een goede of betere werking, een prachtig recent voorbeeld kan je hier bekijken.

DirectX komt mee met Windows Update...je kan Windows Update manueel laten zoeken naar nieuwe updates, zie afbeelding.

post-20447-1417704904,641_thumb.jpg

Het regelmatig maken van een image met bijvoorbeeld EaseUS Todo Backup Free, Macrium Reflect of Paragon is zeker een aanrader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.