Ga naar inhoud

hoe sluit ik mijn Ati Radeo hd 2400 Pro aan op mijn Sony TV


Aanbevolen berichten

Vind je in de systeembalk een icoon terug van Catalyst Control Center?

Rechtsklik hierop en klik op Catalyst Control Center en ga vervolgens naar Informatie >> Software

post-24526-1417704946,681_thumb.png

Daar staat de momenteel gebruikte versie van je stuurprogramma vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle ,

Hier nogmaals Wim. Er gebeuren vreemde,maar toch wel positieve dingen . Deze middag wederom PC aan gezet en TV

dmv video kabel aangesloten.

Er gebeurt nu het volgende - Zet PC en TV aan- Op ,,beide,, schermen komt nu het opstart beeld van Asus -Krijg hierna

op ,,beide,, schermen het welkoms beeld van Windows.- Nu vraagt Windows ,,alleen op PC scherm om het wachtwoord.

Hier opend Windows normaal op het PC scherm en op het TV scherm komt een egale kleur van het bureaublad.

OP het PC scherm kan ik ( gelukkig ) alles doen en het enige waar TV scherm op reageert is in het configatiesyst. veranderen

van de achtergrond kleur van het bureaublad. Maar er gebeurt,in tegenstelling tot voorheen ,, iets,,

Mijn vraag is ,wil je nog doorgaan of ,,gooi je de handdoek in de ring,,

Hoop dat je me nog verder wilt helpen ,Vr.Groeten -Wim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen

ben naar conf.scherm /beeldscherm inst. gegaan,krijg dan met, TV niet aangesloten, op monitor 1 beeld te zien,staat bij algemeen

: niet-PnP-beelscherm.resolutie 1024 x 768.

Sluit TV weer aan met bekende snoertje,start PC ,zelfde verhaal als voorheen,naar conf.scherm/beeldscherminst. staan nu 2 schermpjes op de

monitoor afgebeeld, waarvan een met res. als boven en de andere 800x600 ,heb hiervan ook 1024x 768 gemaakt,toepassen, maar alles blijft gelijk ,dus monitor o.k en TV een prachtig egaal gekleurd beeld.Nog 1 bijzonderheid als ik rechtsboven op

identificeren druk,komt er op de TV een bijna schermvullende 2 en op de monitor een 1 van dezelfde grote.

Hoop dat je iets met mijn uitleg kunt, Vriendelijke Gr, Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle,

ik heb een vga en video out op de kaart en heb je informatie doorgelezen en ga hier week-end weer eens mee aan de gang.

had afgelopen zondag een gesprek met vriend uit Breda,die per telefoon allerlei aanwijzingen gaf,zodat ik ineens beeld op de TV

kreeg dmv. het video snoertje,maar het was zo ingewikkeld dat het me op het laatst ging duizelen.

Ik houd je op de hoogte hoe het verder gaat ,maar als het me te erg wordt stop ik!

Met vriendelijke groeten -Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.