Ga naar inhoud

Sylviavd

Aanbevolen berichten

Via File -> Load External Mailbox ... en dan de locatie van die outlook.pst inbrengen. Dan zou je de berichten van Outlook en niet van Outlook Express moeten kunnen lezen.

Vermits je Office hebt verwijderd, is ook je mailprogramma Outlook zelf verdwenen (vermits dit een onderdeel is van Office). De enige goede oplossing is inderdaad om een Office-CD op te kop te tikken. De versie moet niet helemaal identiek zijn aan je vorige versie. Indien het Outlook bevat zou dat moeten volstaan om je gegevens terug te kunnen inbrengen in het mailprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi,

Durf niet goed, dan ben ik alle verbeteringen van jullie ook weer kwijt :dong:

Is het mogelijk om alleen MS OUTLOOK te installeren (als ik daar aan kan komen) ? Krijg ik dan de mail misschien terug?

Groetjes Syl

---------- Post toegevoegd om 10:29 ---------- Vorige post was om 10:25 ----------

IK zag bij mijn "software" nog een MS deeltje staan t.w. "microsoft outlook connector" kan ik daar iets mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat je - ongewenst - je Outlook hebt verwijderd, hebben we geen belangrijke aanpassingen of verbeteringen aan je systeem meer aangebracht. Het is dus geen enkel probleem om terug te gaan naar de situatie vóór dat moment van verwijdering. Zo krijg je mogelijk je hele Office (met inbegrip van Outlook) in één klap terug. Dat terugzetten van het herstelpunt (zoals aangegeven door Stegisoft) zou daarvoor een perfecte oplossing zijn (als het lukt).

Mochten er toch nog kleine problemen zijn, dan kunnen we die wel opnieuw aanpakken indien nodig ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.