Ga naar inhoud

sleutel kwijt van wireless router


tulling

Aanbevolen berichten

hoi,

ik ben corina, en ik heb geen ballen verstand van computers :dong:

dus ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen....

ik heb laatst mijn laptop moeten vervangen en wilde draadloos internet gebruiken,maar moest mijn sleutel hiervan invoeren:hmmmm:? schijnbaar heb ik die niet meer en weet ook niet hoe ik daar achter kan komen.

iemand een idee hoe dit moet en graag in uitleg op mijn niveau :D

ik heb een usrobotics model usr5463

alvast bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij normaal computergebruik lijkt het ons logisch dat de gebruiker zijn persoonlijk wachtwoord en keycode kent. PCH verleent dan ook geen advies voor het achterhalen van wachtwoorden en keycodes. Kijk hiervoor even naar onze "Forumregels".

Aanvulling: wat echter wel mogelijk is, is het resetten van de router (via de reset-knop), zo vertrek je weer met een propere lei en kan er een nieuw paswoord worden ingesteld.

De handleiding van de router vind je hier.

aangepast door Asus
aanvulling suggestie reset + handleiding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvulling: wat echter wel mogelijk is, is het resetten van de router (via de reset-knop), zo vertrek je weer met een propere lei en kan er een nieuw paswoord worden ingesteld.

De handleiding van de router vind je hier.

Heb het voor je gemak ff opgezocht:

[h=2]Ik ben het wachtwoord voor de Wireless Router vergeten of kwijt.[/h] De fabrieksinstelling voor de Wireless Router is admin.

Als u het wachtwoord hebt gewijzigd, kunt u de fabrieksinstellingen herstellen door de Reset-knop minstens twintig seconden ingedrukt te houden. De Reset-knop zit verzonken in het onderpaneel van de Wireless Router.

Opmerking: als u de fabrieksinstellingen van de router herstelt, moet u de netwerkconfiguratie opnieuw instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sleutel kan je zo vinden:

Ga naar een ander computer

Klik op netwerkcentrum

Klik op de router onder verbonden

Klik op eigenschappen van draadloos netwerk

Klik op tab beveiliging en dan tekens weergeven en dan ziet je de sleutel die je nodig hebt.

Voor de moderators / medewerker:

Dat is helemaal niet hacken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.