Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Waterfox?


Kurtt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had nog nooit gehoord van Waterfox. Gewoon toevallig gelezen in Webuser-magzine (lees hier: Waterfox | Web User magazine)

Jion had zelfs die andere 64bit-variant van Firefox op zijn pc staan, waar ik ook nog nooit van gehoord had.

Hoe kan dat nu dat ik bijna heel mijn leven Firefox gebruik, en nog nooit gehoord had van een 64 bit variant die quasi volledig is afgerond (Waterfox) ... ? Want bestaat al een tijdje blijkbaar.:hmmmm:

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik waterfox nu een paar dagen.

Een foutje wat me wel opvalt is bij het klikken op een link.

(bv. de link in de sectie ict nieuws die je naar een krantenpagina brengt).

Heb gebeurt vaak dat die pagina tijdens het laden blijft hangen.

Je moet het laden dan stoppen en terug herladen om de pagina te openen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij blijft het niet hangen, maar bevriest he zandlopertje wel enkele seconden ja, maar ik wacht dan gewoon altijd, en dan komt de website. Ik dacht dat dit wachten aan mijn internet verbinding lag, maar blijkbaar ligt het dus aan Waterfox. Ik heb ook een trage internetverbinding (bewust voor gekozen, adsl, filmpjes afspelen gaat heel goed, dus waarom veranderen van provider Euphony, 20euro/maand).

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.