Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Waterfox?


Kurtt

Aanbevolen berichten

Bij mij draait Waterfox heel goed. Zandlopertje op een tabblad staat soms 'stil', maar na 3 seconden wordt de pagina toch geladen, en dit komt maar heel af en toe voor. Dus voorlopig weinig problemen met Waterfox. Het kan inderdaad zijn dat er (vele) bugs zitten in Waterfox, alhoewel deze 64bit de meest stabiele is volgens Mozilla. Ik weet niet of het aan je pc ligt, het kan evengoed aan de bug(s) liggen, dus ik weet niet of format de juiste oplossing is :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb echt geen problemen met waterfox, maar als pale moon beter werkt ok :)

ik dacht wel gelezen te hebben op internet dat pale moon beta was, en waterfox de 'definitieve' versie... maar je hebt gelijk als je de meest stabiele voor jouw pc kiest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de resultaten van Speedtest eerder afhankelijk zijn van het tijdstip dan van de browser, gemeten met dezelfde internetverbinding.

Volgens mijn abonnementsformule (ook Telenet) is mijn downloadsnelheid 30 Mbps: momenteel geeft Speedtest in Internet Explorer 9 28,36 Mbps en in Firefox 13.0.1 28,35 Mbps...identieke waarden dus.

Op andere tijdstippen heb ik al waarden rond de 26 Mbps gemeten, maar eveneens identieke waarden in beide browsers.

Heb je verschil in downloadsnelheid tss Pale Moon, Internet Explorer en Firefox op hetzelfde tijdstip ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ze dan maar eens allemaal. :-)

Opvallend is hoe Firefox wel de snelste is, maar een heel onstabiele (lees: haperende) test gaf.

Verschil tussen x64 en x32 browsers is voor de rest minimaal...

Waterfox:

2051700953.png

Pale Moon:

2051702187.png

Firefox (opvallend onstabiele test):

2051704664.png

Chrome:

2051706078.png

IE (x64):

2051707460.png

IE (x32):

2051709025.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.