Ga naar inhoud

SD-kaartje voor fototoestel


draw02

Aanbevolen berichten

Hello,

Ik kocht laatst een digitale camera met een sd-kaartje van 8Gb.

Na enkele foto's genomen te hebben wil ik die overbrengen naar mijn PC.

(Medion 8800 met Windows XP en gleuf voor oa sd-kaartjes)

Het lampje blijft knipperen, en blijkbaar kan de PC niet met het kaartje overweg.

Hoe kan ik dat verhelpen?

Dank bij voorbaat, draw02.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Draw02,

Kan je het merk, model en modelnummer van je camera doorgeven.

Een andere mogelijkheid is dat je het geheugenkaartje in je camera laat zitten en de camera aan je PC sluit via USB kabel.

Dan ga je naar de verkenner en vandaar uit kan je ook foto's bekijken, verwijderen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook even of je je sd kaartje niet gelocked heb met het schuifje op e sd kaartje(linkerkant)

dit lig aan je geheugenkaart leze deze medion kan geen Kaartjes lezen SDHC je zal een apparte kaartlezer moeten aansluiten of je camera via bijgeleverde usb kabel aasluiten zoals "clarkie" zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties, Clarkie en Steves, maar ik wil gewoon weten hoe ik dat sd sleufje aan de praat krijg.

Ik weet ook wel dat het via een usb kabeltje kan. Dat is tenandere al gebeurd.

Groetjes, draw02.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc met windows XP is niet meer van de jongste en de kaartlezer ondersteunt waarschijnlijk geen 8 GB geheugenkaartjes.

Probeer eens met een kaartje van 4 of 2 GB.

Indien bovenstaande het geval is komen we terug uit op onderstaand bericht als je het kaartje van 8 GB wil blijven gebruiken.

Dag Draw02,

Een andere mogelijkheid is dat je het geheugenkaartje in je camera laat zitten en de camera aan je PC sluit via USB kabel.

Dan ga je naar de verkenner en vandaar uit kan je ook foto's bekijken, verwijderen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.