Ga naar inhoud

ongewenste download verwijderen in Itunes


Aanbevolen berichten

In Itunes bij downloads staat er een (ongewenst) bestand klaar om binnen te halen.

Hoe kan ik dit verwijderen?

Many thnx

Pandora

Dat het op je Ipad zelf vermeld staat als download stond wel niet in je bericht.

kan je dat niet in Itunes zelf uitvoeren als je Ipad aangesloten is op je PC en verbonden is met Itunes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook eens zo'n vervelend bestand gehad in iTunes dat steeds weer opnieuw wou beginnen downloaden, hoeveel keer ik het ook had verwijderd, iedere keer als ik een nieuw bestand wou downloaden kwam dat ding weer naar boven. De enige oplossing bleek om het uiteindelijk toch eens te downloaden en daarna te verwijderen. Ik weet niet hoe het zit op een iPad en of het mogelijk is om het eventueel te downloaden, maar het zou kunnen helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rickgerrit

Misschien moet je bij je iPad en bij je iTunes instellingen een keer kijken bij automatische downloads aan/uitzetten? Misschien kun je het zo blokkeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.