Ga naar inhoud

Mail programma ??


Aanbevolen berichten

Wat ik aan backup's in het verleden heb gemaakt zijn en ging zo.

Ik neem een CD RW en via een programma selecteer ik dan mijn documenten helemaal, en brand dat op schijf.

Dat is wat ik wel eens vaker met regelmaat heb gedaan.

Iets anders heb ik nog nooit gedaan. Daar weet ik niks van.

Is dat de juiste manier. ??

Ik zal je laatste boodschap eens doorlezen. eerst dit verzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer het maar is. :-)

Wanneer deze backup is afgerond, zal je die meldingen normaal niet meer krijgen.

Het beste zet je die backup op een externe harde schijf.

Bij cd's zou je een klein stapeltje nodig hebben + deze verslijten na een paar jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Be-dup;

Zo heb ik nog nooit een backup gemaakt.

Maar als dat de oplossing voor die popup is zal ik dat eens proberen tedoen.

Vaak wil ik zo iets wel doen maar heb geen ervaring / vertrouwen in of ik het dan goed doe en ga dan aan mijzelf twijfelen en zie daar dan vanaf.

Gegevens op schijf branden dat weet ik en ken de weg daarin.

Andere wegen naar rome zijn voor mij niet (nog niet) weggelegd. Wat ik uiteraard betreur.

Ik wilde mij graag bij een pc clubje aansluiten om van deze problemen en perikelen van anderen te leren, maar hier (Vegel NBr) en omstreken is niks te vinden.

Ik wil daar echt wél meer over weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eh eh externe harde schijf ?????????????????

Dat bedoel ik dus WAT laat staan HOE.

Ik ben geen 25 of 30 meer maar 61

En jullie weten toch dat wij daar niet mee opgegroeid zijn. Dat wil niet zeggen dat ik niet wil, maar het vertrouwen erin hebben dat het goed gaat????? dat is weer wat anders.

Het liefste had ik dan ;als iemand naast mij zat omdat eens samen door tenemen

Want als iemand mij dat eenmaal voor gedaan heeft en/of mij de juiste weg wijst dan weet ik het ook.

Maar dat geldt voor alles nietwaar . De een is hier goed in en de ander ergens anders.

Maar op PC gebied ben ik vaak te bang dat ik dan iets verkeerd doe, met mogelijk gevolg dat iets niet goed meer werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een externe hdd ziet er zoals DIT uit.

Je vind deze in zowat elke pc winkel.

De handleiding in men linkje is heel duidelijk hoor.

Laat ons maar weten of het gelukt is. :-)

Hoe gaat het nu met je probleem met je mailbox?

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha :D ja dat is een goede. Maar wat is dan juiste voor mij. Ik wil daar niet zoveel geld insteken.

Op dit moment ben ik bezig met mijn CD RW .

Heb hem schoon geveegd met Nero.

Dan met backup centrum laten formateren.(dat ging snel volgens 1e window)

Nu op dit moment heb ik 2 windows 1) die aan het voorbereiden backup is, en 2) eentje met nog eens formateren.

Maar alle jezus wat duurt dat lang zeg. Ik zit al 15-20 min op 0.75 cm groene steep (voorbereiden) en +/- 5cm (formateren 2e x) het lijkt erop dat hij niet verder wil /gaat we wachten maar af.

Duurt dat altijd zolang????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welk programma maak je die backups ? Het Windows-programma of een ander gedownload programma ? En zo ja, hetwelke dan ?

En heb je nog andere CD's ? Want het kan best dat door gebruik er wel eentje sneuvelt, waardoor het formatteren niet meer lukt en branden ook niet ? En het is toch wel een RW-CD, als ik je goed begrijp ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.