Ga naar inhoud

ashvroomen

Aanbevolen berichten

EDIT: Aah, degene hierboven mij is net iets sneller, probeer dat eerst!

Let wel op met recoveren ben je ALLES kwijt. Of je moet even een back-up maken van haar belangrijke bestanden, muziek etc.

Probeer eerst dit:

Ga naar Start, Programmas, Empowering Technology, en dan Empowering Technology aanklikken, dan krijg je een menuutje.

Klik dan op Acer eRecovery Management. Daar kan je kiezen voor de backup terug te zetten die op de verborgen partitie staat. (fabrieksinstelling)

Of probeer dit als 2e optie:

Recoveren bij acer doe je mij bij het opstart scherm (helemaal aan het begin. Ziet er ongeveer zo uit Acer start scherm.) Als je zo een scherm ziet duw dan op ALT-F10 volgensmij. Vervolgens zie je "Windows is loading files.."

Als het niet werkt kom dan even terug hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer hijackthis uit in veilige modus (met netwerk) en als administrator.

Als dat niet lukt, geef dan precies aan waar het fout loopt en voeg indien mogelijk een afbeelding bij van de foutmeldingen of andere informatie die je krijgt bij het uitvoeren.[/quote

heb ik al gedaan en ik krijg geen foutmelding hij doet gewoon niks en de pc is nog niet heel oud meschien 2 maanden maar ik krijg de heletijd berigt dat ik adobe flash moet instaleren alleen gaat niet want ik kan niks downlauden

Link naar reactie
Delen op andere sites

EDIT: Aah, degene hierboven mij is net iets sneller, probeer dat eerst!

Let wel op met recoveren ben je ALLES kwijt. Of je moet even een back-up maken van haar belangrijke bestanden, muziek etc.

Probeer eerst dit:

Ga naar Start, Programmas, Empowering Technology, en dan Empowering Technology aanklikken, dan krijg je een menuutje.

Klik dan op Acer eRecovery Management. Daar kan je kiezen voor de backup terug te zetten die op de verborgen partitie staat. (fabrieksinstelling)

Of probeer dit als 2e optie:

Recoveren bij acer doe je mij bij het opstart scherm (helemaal aan het begin. Ziet er ongeveer zo uit Acer start scherm.) Als je zo een scherm ziet duw dan op ALT-F10 volgensmij. Vervolgens zie je "Windows is loading files.."

Als het niet werkt kom dan even terug hier.

ik heb 2de optie gedaan en hij is nu aant laden moet ik gewoon {besturingssysteem herstellen naar standaardwaarden } kliken .

dan doet die tog wel windows 7 er op zetten weer want heb geen windows 7 cd-rom voor deze pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 2de optie gedaan en hij is nu aant laden moet ik gewoon {besturingssysteem herstellen naar standaardwaarden } kliken .

dan doet die tog wel windows 7 er op zetten weer want heb geen windows 7 cd-rom voor deze pc

Op de meeste computers staan als het ware een verborgen partitie. Of terwijl een plek waar Windows opstaat zoals je hem hebt gekregen. En je moet inderdaad klikken op "Herstellen na standaard waarden".

Je hebt geen CD nodig dus.

Let op je zult alle persoonlijke bestanden verliezen op deze manier. Zoals o.a. foto's, muziek, documenten etc.

Edit: Met Windows recoveren is inderdaad niks mis. Als het probleem nog altijd voor blijft doen, wat mij niet lijkt. Dan zou ik wel na de winkel gaan. Maar ga er maar vanuit dat hij het zal doen na een opschoning.

aangepast door Whatdoyouthink
Toegevoegd vraag bovenstaand
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.