Ga naar inhoud

Youtube op NAS server zonder downloaden


jupi

Aanbevolen berichten

Hallo,

kennen jullie een manier op een NAS server youtube filmpjes te bekijken zonder die filmpjes te downloaden?

Dus eigenlijk gewoon aan de hand van de url ofzo.

Video die op de server staat streamen lukt perfect, maar graag zou ik dit kunnen zonder het eerst te downloaden.

Kan dit vanop een NAS server?

Dank bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, want dat kan je ook niet doen op PC.

Geen enkel video, webpagina en wat dat ook kan je niet bekijken zonder te downloaden.

Ook niet als je naar PCHelpforum gaat ben je aan het downloaden.

 

Ik zie het nut niet van.

Als je een niet zo oude TV heb kan je gewoon youtube bekijken.

PC, tablet, smartphone zou totaal geen probleem mogen zijn.

Je kan gelijktijdig met alle toestellen youtube en alle gelijktijdig dezelfde video bekijken.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling zou zijn om op een tv scherm in de gang deze filmpjes af te spelen.

We zoeken nu idd op een andere piste. TV is een samsung smart tv maar wel verouderd "gewoon" youtube app wordt niet ondersteund.

Bij poging tot casten vind hij dit toestel ook niet.

Indien er ideeën zijn, meer dan welkom!

Dank bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vanuit dat de TV wel usb poort heeft en usb-stick is dan een mogelijkheid.

Tweede mogelijk en dat doe ik ook:

Blueray-speler aansluiten op TV met HDMI en via Blueray-speler kan app selecteren voor youtube, netflix enz.

Geen DVD of blueray branden maar gewoon op TV instellen om verbinding te maken met Blueray-speler en daar kan je met de afstandbediening van Blueray-speler app selecteren.

 

Een voorbeeld ervan (klik)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendelijk bedankt voor je tips.

Vooral je tip met de usb lijkt me een haalbare piste.

Tip 2 is ook een dijk van een tip, maar bijkomend probleem is dat de bereffende tv via een luchtkoker ergens moeilijk bereikbaar in de stekker steekt en dus erg moeilijk is om stopcontacten bij te creëren anders dachten wij zelf om er een chromecast op aan te sluiten maar omwille van die reden is dat afgevoerd.

Snap ik het goed, je download de recnte youtube app naar usb stick?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.