Ga naar inhoud

grenadier

Aanbevolen berichten

Dag Willy,

Gaat het over Outlook 2007?

Stelt het probleem zich bij e-mails van verschillende adressen of bij één bepaald adres?

Heb je in Outlook ooit regels ingesteld zodat bij bepaalde e-mails een actie uitgevoerd wordt?

Worden die mails verstuurd naar een telenet account van jouw? Of Gmail,.........?

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie

bij e-mails van verschillende adressen dus allemaal

de mails komen van telenet alemaal ,heb eens een mail persoon geblokeer ondat het maar mails waren van .........

maar het is niet van toen af .vermoet dat is bij bloken donijn ook heb geblokeert ?allee we winden het wel met je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangen via PB:

clarkie

ben lang hier moeten komen vindt het niet voor vraag te zeten door j a he

wel nu komen de maills postvak in en verwijderde items wel raar mar ik zzoek ook verder clarkie

mvg willy

Dag Willy,

Bedoel je dat de mails nu in je postvak IN en in verwijderde Items staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie

ben nog bezig hoor heb gaans de pc herdaan alles eraf,

ja Outlook 2007 oficce nu zal ik zien hoe en wat .

maar heb hier eens een vraag gestel die ik nu weer zoek zal ze vinden weet door wat het komt .die laaste vraag ergens een besand gewist met iets van avg pc tuneupgekocht programa 29€ voor 2jaar maar ziet wel he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste clarkie

probleem opgelost hoor gisteren 122updates en nu,

het aucont zelf laten confiren door microsoft en was oke dat .maar zit nu met telenethomespot andere gaa

t nog niet raar bedank u alvast voor de hulp en geduld dat jullie heben hoor bey oja meschien een tip voor hoe het andere zou moeten gaan internet gewwet bij telenet zijn d emodems gedeeld he meschien eens kabels uitreken ? :hmmmm: PS DAT STAAT ER NIET MEER OP HOOR avg pc tuneupgekocht

aangepast door grenadier
BIJSCHIJVEN
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.