Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoikes,

ik ben op ne vrouwke gevallen,maar helaas met nogal een nieuwgierige peuter.;-)

hij is nogal fan van mijn toetsenbord te molesteren:D

bestaat er software ofzo die mijn toesenbord (die is verbonden met muis) beschermt?

ik bedoel dat ik liefst zou hebben dat er niks veranderd zodra hij op de pcmuis drukt of op mijn toetsenbord drukt.

have a good weekend everybody !!!!!:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient een paswoord in te stellen op je gebruikersaccount zodat je dat moet ingeven bij het aanmelden van Windows.

Als je dat gedaan hebt, ga je naar je bureablad => rechtsklik erop en kies eigenschappen => ga naar tabblad schermbeveiliging en zet een vinkje voor "met wachtwoord beveiligen" dan druk je op ok.

27310KKHXYFdU.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks ,misschien heb ik mijn vraag wat verkeerd geformuleerd,de pc mag aanblijven hoor...omdat ik voorbeeld een liedje afspeel op you tube ( is de peuter daar,is natuurlijk you tube weg....doordat hij op mijn toetsenbord zit te drukken),laat ik facebook wat aan en hoeft hij voor mij niet uit (is de peuter daar ,is facebook gegarandeerd weg),enzovoort,enzovoort,...

groetjes anatool !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gemakkelijkste lijkt me om gewoon te vergrendelen, wanneer je je computer ff alleen laat.

Net als bij de schermbeveiliging, dien je hiervoor ook het best een wachtwoord op je account in te stellen.

Of wil je je toetsenbord blokkeren terwijl hij gewoon aan staat (bvb op Facebook)? Ik denk niet dat dat mogelijk is. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.