Ga naar inhoud

SSD kiezen


Jot

Aanbevolen berichten

Omdat ik lichtelijk teleurgesteld ben met de snelheid van men nieuwe laptop zou ik een SSD willen halen, het probleem is echter welke ? Ik heb het hier niet alleen over het merk, maar ook de grootte ervan...

Ik ben niet zeker dat ik met 120 GB zal toekomen ( liefst onder de 200 € houden) , maar dit zal dan met extern geheugen opgelost moeten worden, de laptop heeft immers geen plaats voor een 2de schijf ... Ik heb het over deze laptop van campusshop.

Bedankt:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, die is echt goedkoop! Zijn die van de vrachtwagen gevallen ofzo ;)

164 €... jammer dat het adres zo ver in NL is, anders ging ik hem wel afhalen. Weet toch niet zeker of die site helemaal zuiver is, of heb jij er al goede ervaringen mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb is de SSD waar Asus naar link een versie zonder montagebenodigdheden en software.

Je hebt dan nog een versie die eindigt op D die staat voor Desktop, hierbij ingesloten zit Norton Ghost en een bracket om de SSD in een sleuf voor een 3.5inch harddisk te plaatsen.

Je hebt nog een versie die eindigt op N die staat voor Notebook, hierbij ingesloten zit Norton Ghost en een kabel van USB naar SATA waarmee je de schijf die nu in je notebook zit geheel kunt kopiëren naar je nieuwe SSD.

Je hoeft dan enkel de harddisk te wisselen met de SSD en je kunt gelijk aan de slag.

In onderstaand filmpje vind je meer uitleg. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.