Ga naar inhoud

bug in netwerk eigenschappen?


Sutra1981

Aanbevolen berichten

Ik weet niet in hoeverre die proxy er iets mee te maken heeft maar ik stel toch rare zaken vast.

In je eerste bericht zeg je dat je een D-Link router gebruikt en dat daar de wifi regelmatig uitvalt.

In het bijgevoegde logje van bericht 19 zie ik dat je het IP voor de wifi rechtstreeks van telenet krijgt en dus niet van een lokale router zoals jou D-Link. :hmmmm:

Ik vraag me af of je voor de wifi wel verbinding maakt met je eigen netwerk?

Wat is de naam van je eigen wifi netwerk?

Kan je die zien in de lijst met beschikbare netwerken als je op het wifi icoontje klikt in het systeemvak?

Kan je daarmee verbinding maken?

Die verbinding moet je instellen als standaard en je moet ook de optie uitvinken om naar andere netwerken te zoeken.

Deze instellingen kan je doen in de eigenschappen van de verbinding (in het netwerkcentrum rechts klikken op de juiste verbinding en dan eigenschappen kiezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De naam van mijn eigen Wifi netwerk is Wifi 323 (staat in txt file vermeld: Draadloos LAN-adapter voor Wifi323:)

voor een normale verbinding krijg ik idd een IP adres van telenet, ik veronderstel via die proxy.

Dit deel van het probleem is nu opgelost, waarvoor dank. (netwerkverbinding werkt, enkel de netwerksleutel enz moet ik nog opnieuw instellen, voor het moment raakt iedereen op mijn netwerk)

Om op de Wifi/Router van D-link te kunnen inloggen moet ik een vast IP en gateway adres instellen (beschikbaar gesteld door Dlink zelf) en dit in de eigenschappen van mijn Wifi netwerk en daar zit mijn probleem... ik krijg steeds de foutmelding dat er al eigenschap vensters open zijn waardoor de functies niet beschikbaar zijn tot ik alle andere vensters sluit. Hierdoor is IPv4-adres grijs en dus niet aanklikbaar. (waardoor ik IP en Gateway hier niet kan veranderen)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.