Ga naar inhoud

bug in netwerk eigenschappen?


Sutra1981

Aanbevolen berichten

Hallo,

omdat mijn draadloos netwerk steeds wegvalt (router= D-link) wil ik op mijn router inloggen om van kanaal te veranderen. Ik heb sinds kort nieuwe buren dus veronderstel dat zij mijn signaal verstoren.

Om op de router binnen te raken moet ik eerst een vast ip-adres instellen via netwerk eigenschappen.

Nu heb ik volgend probleem: telkens ik netwerkeigenschappen open (zowel draadloos als met draad) komt er een pop-up scherm met het bericht dat er al meerdere eigenschapsvensters open zijn en dat ik deze eerst allemaal moet sluiten om iets te kunnen veranderen in de netwerkeigenschappen. Dit is wel een probleem want er zijn geen andere vensters open...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig en druk enter.

Dan zie je het ip van de standaard gateway.

Open een browser en typ het ip van de standaard gateway in de adresbalk.

Indien je ooit een wachtwoord hebt ingesteld, moet je dit ingeven.

Anders kan je de gebruiker en wachtwoord gewoon blanco laten.

Normaal kom je nu in de router terecht en kan je de instellingen aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

een IP krijg ik niet en als ik de cijfercode die ik wel krijg in mijn browser ingeef activeer ik Google search :)

Standaardgateway: 2002:54c5:a1fe: :54c5:a1fe

Nu vermoed ik dat ik me misschien verkeerd heb uitgedrukt, het is natuurlijk uiteindelijk in de Wifi waar ik het kanaal moet kunnen veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar netwerkcentrum

Klik op draadloze verbinding (naam van router)

Klik op details

Je ziet dan IPv4-standaardgateaway en dat is de router adres.

Hallo Stegisoft, IPV4 is leeg, enkel bij IPV6 staat bovengenoemd Gateway-adres.

Het is tijdens volgende handleiding dat ik in punt 9 van stap 4 het in mijn openingspost vernoemde probleem krijg. Hoe stel ik op Windows XP mijn draadloze verbinding in (D-Link)? | Klantenservice

(Ik weet dat de handleiding voor XP is, maar in principe moet ik dezelfde handelingen ook in Windows 7 kunnen uitvoeren)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.