Ga naar inhoud

Driver voor printer Lexmark P4350


Snoeshaan

Aanbevolen berichten

Sinds ik Windows 7 - 32 bit - gesinstalleerd heb kan ik mijn printer Lexmark P4350 niet meer geinstalleerd krijgen.

Ik heb daarvoor de driver cjb4300EN gedownload maar na het zoeken van de printer wordt de installatie zonder enige waarschuwing afgebroken. Wie kan mij verder helpen? Heb ik wel de juiste driver hiervoor gevonden?

Dank bij voorbaat voor uw medewerking

Groet

Kees de Graaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie bericht. Ik heb de cjr4300EN gedownload en ook met de rechtermuisknop'als administrator uitvoeren' gedaan

maar hij gaat de printer en de scanner installeren maar vervolgens aan het einde wordt het scherm verlaten zonder dat ik bericht krijg dat het uivoeren voltooid is.Kortom de klus wordt niet afgemaakt. Op mijn vorige installatie deed hij het wel maar toen had ik vista met een upgrade naar Windows 7. Nu heb ik alleen Windows 7 geinstalleerd.

Wie van jullie kan hier nog uitkomen?

Dank U

Groet

Kees de Graaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Clarkie----

Ik heb die link bekeken en uitgevoerd maar heelaas...... Ik vrees dat we het hoofd in de schoot moeten

leggen. Wat me wel opvzalt bij die driver cjr4300EN in de eigenschappen dat er in compabiliteitsmodus staat: uitvoeren in de compabiliteitsmodus van Windows XP--- Hey dacht ik dat moet'm zijn, dus dit veranderd in windows 7, maar heelaas....

Groet

Kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.