Ga naar inhoud

Random vastlopers van mijn PC


Aanbevolen berichten

Ik zie geen problemen in het logje van combofix wat ons vermoeden bevestigd: het probleem wordt niet veroorzaakt door malware.

Je kan Combofix dus weer verwijderen.

Ga naar Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is niet altijd eens in de zoveel dagen, maar om er 100% zeker van te zijn dat de veilige modus werkt, moet ik het wel paar dagen laten aan staan. Dit kan ik trouwens best doen wanneer ik een paar dagen niet thuis ben. Ik laat het dan wel weten!

Nadat ik Windows 7 had geinstalleerd, heb ik me het programma SlimDrivers mijn drivers geïnstalleerd. Dit programma scant automatisch op welke drivers updates nodig hebben, of welke nog geïnstalleerd moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan Combofix dus weer verwijderen.

Ga naar Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Na het runnen van Combofix liep hij weer vast, heb mijn computer expres daarna aangelaten toen ik ging werken die dag.. Vast toen ik terug kwam van werk..

Je moet combofix niet opnieuw uitvoeren maar verwijderen volgens de opgegeven procedure.

Waarschijnlijk heb je ergens een tikfout gemaakt.

Kan je de instructies voor het verwijderen van combofix nog eens uitvoeren en laten weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik bedoelde niet dat combofix nog een keer heb gerunt, maar dat het niet zoals bij Omega een week het probleem gefixd was.

Iets anders: soms hoor ik geen piep bij het opstarten van mijn Pc, en start hij dus ook niet op. Moet vervolgens lang aan/uit knop inhouden om opnieuw te proberen. Weet niet of dit hiermee te maken heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.