Ga naar inhoud

Random vastlopers van mijn PC


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er was ook een foutmelding over een update die niet kon geinstalleerd worden maar dat is eerder het gevolg en niet de oorzaak van het vastlopen.

Verder zijn er geen meldingen waaruit we kunnen opmaken wat de oorzaak is van het vastlopen. :sad

Vermoedelijk ligt de oorzaak dus niet bij de software maar bij de hardware zoals je zelf al hebt aangegeven in bericht #26.

Helaas ben op gebied van hardware niet zo sterk en kan ik je ook niet verder helpen maar ik zal aan de collega's van hardware vragen of ze dit eens willen bekijken en misschien hebben zijn nog wel een idee.

Even geduld dus tot ze reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb last met mijn PC en kwam even kijken of andere mensen hetzelfde probleem hebben, en ja hoor, dit is exact wat ik heb. Ik denk dan ook dat het om een virus gaat, niet om een hardwareprobleem.

Combofix laten lopen lost het tijdelijk (een week) op, maar het is natuurlijk niet ideaal.

Ik zal zelf een van de dagen ook wel een topicje beginnen, maar ik dacht ik deel mijn bevindingen even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké Dasle, Speccy Snapshot: http://speccy.piriform.com/results/RVyZXToOtciW7dXSIZkEMdT

Kweezie Wabbit, Memtest86+ heb ik al gerund, was ook een tip van een vriend van me die ik ook om hulp heb gevraagd. Hierbij zijn geen fouten gevonden.

Omega, 'goed' om te horen dat iemand anders ook dit probleem heeft! Heb zelf ook veel gezocht maar niemand met hetzelfde probleem als mij gevonden. Als het inderdaad een virus is, moet dit virus erop zijn gekomen bij het installeren van 1 van mijn programma's, aangezien mijn pc 2 dagen nadat ik windows 7 op mijn nieuwe SSD schijf had geinstalleerd weer vast liep. Ik zal Combofix nog proberen om te kijken of het bij mij ook helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.