Ga naar inhoud

Windows hostprocess rundll32 werkt niet meer en Updates Windows Service Pack 2 misluk


Fatiha

Aanbevolen berichten

Ik ben door op F8 te klikken en daarna veilige modus geklikt, als het goed is in de veilige modus opgestart en kreeg alsnog alleen mijn eigen account te zien waarop ik kon inloggen. Ik heb het daarna nogmaals geprobeerd en bij het verschijnen van de Windows-scherm nogmaals op F8 gedrukt waardoor ik zowel mijn eigen account als de administrator-account zag verschijnen, na dus veilige modus te hebben aangeklikt. Toen ik in het mapje van Windows Sidebar de settings wilde hernoemen kreeg ik niet meer de melding dat ik daarvoor toestemming nodig had, maar kreeg ik wel meteen de melding dat ik niet gemachtigd ben om de bewerking uit te voeren. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De sidebar dient om de gadgets te tonen aan de zijkant van je scherm.

Als je dit niet gebruikt of er geen problemen bij ondervindt, kan het eigenlijk geen kwaad om de situatie te laten zoals ze is.

Nu het probleem van de windows updates en service pack.

Je kan het Service Pack 2 (32bit) ook apart downloaden en dan zelf installeren.

Krijg je foutmeldingen bij de installatie?

zo ja, kan je er dan een afbeelding van maken en deze dan als bijlage toevoegen aan een volgend bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hiervoor ook al handmatig geprobeerd, maar nogmaals een poging gewaagd. Ik kreeg wederom de melding nadat fase 3 van 3 voor 100% was voltooid ineens dat de installatie mislukt is en de wijzigingen ongedaan worden gemaakt. Bij de heropstarting van mijn laptop kreeg ik meteen toen een scherm te zien, maar daar stonden geen verdere details over de fout. Ik ben toen via het configuratiescherm-Windows Update gekeken naar de foutomschrijving. Dit is dus wat ik heb kunnen vinden:

post-38355-1417705119,8723_thumb.jpg

post-38355-1417705119,9013_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat al een keer bekeken en zo geprobeerd op te lossen, maar als ik op productondersteuning bij deze foutcode klik wordt ik doorgestuurd naar een klein overzichtje van drie mogelijkheden. Al deze opties gaan in op het controleren van de internetverbinding en dat firewalls uitgeschakeld dienen te zijn. Ik heb gewoon verbinding en norton tijdens de installatie van de update zelfs even uitgeschakeld, maar alles blijft hetzelfde/installatie mislukt. Wat moet ik dan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het service pack hebt gedownload, kan je het volgende doen.

Verbreek de netwerkverbinding (voor de veiligheid) en schakel je virusscanner (tijdelijk) uit.

Probeer dan het service pack te installeren.

Als de installatie lukt, moet je waarschijnloijk de pc herstarten waardoor de netwerkverbinding hersteld wordt en de virusscanner opnieuw ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de verbinding verbroken en ook anti-virus een tijd uitgeschakeld. Nadat werd aangegeven dat het servicepack geïnstalleerd was moest ik alles opnieuw opstarten. Daar kreeg ik weer eerst de melding bij fase 3 van 3 is voor 100% voltooid en daarna weer dat de installatie van het servicepack is mislukt en de wijzigingen worden ongedaan gemaakt. Heb ik iets vergeten te doen of ligt het aan wat anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.