Ga naar inhoud

Windows hostprocess rundll32 werkt niet meer en Updates Windows Service Pack 2 misluk


Fatiha

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je daar een handleiding van?

Je kan de handleiding ook downloaden.

Pak het zip bestand uit en open de handleiding.

Op blz 36 staat de procedure om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.

Ga naar start - alle programma's - acer - acer erecovery management.

Klik op herstellen (restore) en neem de 2de optie herstellen met behoud van gebruikersgegevens (restore operating system and retain user data)

Volg verder de instructies die op het scherm komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Ik werd gedurende het proces wel gewezen op de backup die gemaakt werd. Mijn documenten e.d. zouden terug te vinden zijn in C:\backup samen met andere files. Moet ik deze allemaal 1 voor 1 kopieren of is er een andere manier om deze backup te gebruiken om al deze documenten terug te plaatsen waar ze stonden. Ik zie namelijk ook iets van AppData, maar ik weet niet waar ik die naartoe zou moeten kopieren? Is het nu ook goed als ik dan updates probeer te installeren. Ik krijg in ieder geval niet meer de foutmelding betreffende Windows (rundll32)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eerst alle updates van windows.

Configuratiescherm - windows updates

Klik dan aan de linkerkant op zoeken naar updates.

Als er optionele updates zijn, mag je die aanvinken om ook te installeren.

Installeer de gevonden updates en herstart de pc indien gevraagd.

Na het herstarten, herhaal je de update procedure tot er geen updates meer gevonden worden.

Dan kan je beginnen je eigen programma's te installeren (bvb office, extra browsers, ...)

Na het installeren van office moet je weer eerst alle updates installeren alvorens het volgende programma te installeren.

Open de verkenner, klik op organizeren en ga naar de map en zoekopties.

Open de tab beeld en selecteer het rondje bij verborgen bestanden, mappen en schijven weergeven.

Klik OK

Blader nu naar c:\users\jouw accountnaam en daar kan je nu de map AppData zien

Start nu een voor een de programma's op die je zelf het geinstalleerd en sluit ze weer af.

Elk programma zal nu zijn mappen hebben aangemaakt in de map AppData van je profiel.

Nu kan je vanuit de map c:\backup de mappen of bestanden kopieren naar de overeenkomstige map in AppData van je account.

Op deze manier is de kans groot dat je de personalisaties van de verschillende toepassingen terug hebt en ze dus niet opnieuw hoeft in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.