Ga naar inhoud

Hulp aankoop nieuwe desktop pc


fabienne112

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey

heb je hulp nog weer eens even nodig hoor :-)

volgende specificaties heb ik zo opgekregen van een winkel. Ik persoonlijk kan er niet goed aan uit maar misschien jullie wel :-).

moederbord asus BB77

intel core i5 derde generatie 10ghz 6mb LGA1155

ram 8gb 1333Mhz DDR3

HD caviar green/2TB SATA 6GB/s 3,5" 64MB

DVD--RW H/H SATA

N640GT-MD1GD3-GRAPHICS CARD - GF GT 640 - 1 GB DDR3 - PCI EXPRESS 3.0x16 - DVI, D-Sub, HDMI

het zou een stille en energiebesparend zou zijn en gepretuned en heel stil.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pavilion h8-1200eb zijn er verschillende type volgens samenstelling.

De videokaart is niet slecht en je kan huidige games nog aan.

Moederbord wordt speciaal voor HP gemaakt.

De harddisk is prima.

Geheugen is ruim voldoende.

Ik weet niet in welke winkel je zag maar hopelijk hebben daar ook hersteldienst anders moet je telkens naar HP versturen als er iets stuk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zonder probleem de pc upgraden met een nieuwe videokaart als het nodig is.

Wel zou ik vragen of er een pci-e 3.0 slot op de moederbord zit want dat is belangrijk om te kunnen upgraden want het is niet zeker dat toekomstige videokaarten pci-e 3.0 ook compatibel blijven met pci-e 2.0 slot.

Maar heel waarschijnlijk heb je een pci-e 3.0 slot gezien de benaming van de moederbord asus BB77 en 77 staat voor pci-e 3.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zo ja van dat pc-e 3.0 is dit dan de prijs ok 899 euro? ik zou er dan ook een ssd in laten steken van 60gb en daar betaal ik dan nog eens 85 euro surplus.

had ook gevraagd om de specificaties door te geven en kreeg als volgt:

Moederboord Asus, getest, geconfigureerd

Processor Intel Core i5- 3de generatie, 3.10GHz 6MB getest, geconfigureerd

Geheugen 8GB 1333MHz DDR3, getest

Harde schijf 2TB SATA 6GB s 3.5" 64MB, eco green, getest, geoptimaliseerd

Harde schijf SSD 60GB top snelheid, getest, geoptimaliseerd

DVD-RW H/H SATA, getest

N640GT 1 GB DDR3 - Graphics processor: GeForce GT 640, Maximum resolution: 2560 x 1600 pixels, Graphics processor family: NVIDIA. Graphic adapter memory: 1024 MB, Graphics adapter memory type: DDR3-SDRAM, Memory bus: 128 bit. PCI Express 3.0 x16 - DVI, D-Sub, HDMI View More", getest, geconfigureerd

Besturingssysteem 1 Windows 7HPr, pre-configureed op uw maat

GRATIS Pre-configuratie. Installatie van extra softwareprogramma's ter waarde vanaf €190 Softwareprogramma's, levenslegaal: beveiliging, office, foto, audio, video, internet, e-mail, schoonmaak, chat, andere... Pre-configuratie is ingevuld volgens uw persoonlijk formulier. Normale prijs voor Windows 7HPr' pre-configuratie €75, (Uw besparing €75)

Besturingssysteem LinuxSC Pre-configuratie. Installatie van extra softwareprogramma's, levenslegaal: office, foto, audio, video, internet, e-mail, schoonmaak, chat, andere... Pre-configuratie is ingevuld volgens uw persoonlijk formulier. Normale prijs €75 (Uw besparing €40)

Dualboot geconfigureerd

Wat denken jullie hiervan aub?? Dit is van Silent computers in Wijnegem. Kan ik deze vertrouwen , lijkt dit een goed systeem voor een totaal van 1139 euro waar dan ook inzit een SSD van 60Gb en zowel Linux als windows 7 staat erop als besturingssysteem.

bedankt voor de moeite :-)

aangepast door fabienne112
Link naar reactie
Delen op andere sites

Silent computers ken ik persoonlijk niet noch van horen maar als ik ga Googlen dan zie ik ook geen slechte reactie.

Zo te zien geven ze ook goede service en dat is belangrijk.

SSD zou ik zeker bijnemen.

Linux is persoonlijk voorkeur.

Of dat een meerwaarde is kan ik niet over oordelen.

De prijs is OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.