Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo ik heb dus een laptop van hp de pavillion dv 9000!! en nu benk ondertussen buigekeke op die stomme zwarte case zou die graag omvormen tot een gaming case met licht in enzo. nu is mijn vraag weet iemand een goede case voor deze laptop? mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm geen probleem yannick ik kan wel wat me cases vervangen hoor, en ik heb men linkerhand men neefje nog die is wel goed met computers. ik zou graag een mooie gamecase hebben maar als ik google vind ik niet echt bepaald de juiste cases die ik graag zou hebben ? kan je me mee helpen zoeken naar een goede case ? mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor laptops worden er naar mijn weten geen andere cases gemaakt, en kan je die dus ook niet gaan wisselen.

Wat je kàn doen is voorzichtig je behuizing er af halen & die herspuiten enzo, maar wees je er wel van bewust dat HP géén garantie meer moet geven op dat toestel. Zélfs al gaat de lader van je toestel defect; als je je toestel geschilderd hebt zal je dat niet meer in garantie hersteld krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.