Ga naar inhoud

Hub Trust geeft enkel letters in taakbalk


carambole

Aanbevolen berichten

Bij verkenner (computer) zie ik de naam van een usb-toestel,rechts kliiken en uitwerpen dan.

Ik heb soms 6 usb apparaten aangesloten staan.In de taakbalk zie ik enkel hoofdletters ,rarara wat is wat?

Deze link naar topic verwijst naar een hub met stroom of zonder stroom.Mijn Trust heeft geen driver nodig.

http://www.pc-helpforum.be/f189/usb-hub-23718/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Van Microsoft Support oorzaak=( Een aangesloten USB-opslagapparaat wordt niet weergegeven wanneer u klikt op het pictogram 'Hardware veilig verwijderen' in het systeemvak in Windows Vista )

Dit probleem kan onder de volgende omstandigheden optreden:

  • Het USB-apparaat bevat een ingebouwde USB-hub.
  • De ingebouwde USB hub detecteert een aangesloten apparaat als niet-verwisselbaar.

Dit probleem treedt op vanwege de manier waarop in Windows Vista apparaten worden behandeld die op een ingebouwde hub zijn aangesloten. Als de hubdescriptor in een ingebouwde USB-hub aangesloten apparaten als niet-verwisselbaar rapporteert, wordt dit via het hubstuurprogramma van Windows Vista ook doorgegeven aan het besturingssysteem. In het programma Hardware veilig verwijderen van Windows Vista worden geen apparaten weergegeven die niet-verwisselbaar zijn. Dit is het geval omdat in Windows Vista ervan wordt uitgegaan dat u een niet-verwisselbaar apparaat niet kunt verwijderen.

In het scenario dat in dit artikel wordt beschreven, wordt in Windows Vista ervan uitgegaan dat de ingebouwde USB kan worden verwijderd. Bij de aangesloten opslagapparaten op de ingebouwde hub wordt er echter van uitgegaan dat ze niet verwijderd kunnen worden.

Er staat ook ergens dat als je de pc afzet de usb's kan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevaarlijke ingreep lijkt me .De boel begint te flikkeren.Je vreest dan ook voor je stick met data.

Na de herstart van pc gaat hij wat zoeken.Usb in taakbalk geeft nu :USB-apparaat voor massaopslag-Station(J;)veilig verwijderen enz voor de volgende usb-poort

De naam van stick staat enkel bij verkenner ,mss moet ik zo dan werken om de exacte stick te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me niet goed uitgedrukt in mijn vorig bericht vrees ik.

Je moet de pc uitzetten en dan alle usb apparaten (sticks, schijven, printers, enz...) loskoppelen.

Start de pc dan op met enkel het toetsenbord en de muis aangesloten.

Voer nu de procedure uit voor het resetten van de usb poorten.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Sluit nu de usb apparaten een voor een weer aan en controleer de werking alvorens een volgend apparaart aan te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installaties van alle usb's zijn ongedaan geweest.Bij herstart gaat hij meteen op zoek.

In de taabalk 'uitwerpen' geeft een hoofdletter bij de hub-poort.Zoals voorheen dus ,naam van stick staat daar niet.Bij computer zie ik wel correct wie ik eject mag doen .

Ik had dus al letters op de hub geschreven maar die wisselen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit enkele sticks aan, open dan de verkenner en toon computer.

Maak hiervan een afbeelding.

Klik dan in het systeemvak op het symbool voor hardware verwijderen en maar hier ook een afbeelding van.

Voeg beide afbeeldingen toe aan een volgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op taakbalk zijn 'Hardware veilig verwijderen' laat hem niet wegspringen,verdwijnen als je een klik ergens doet.

Mooi programma dat Knipprogramma.Is eenvoudig.Als ik het niet kan plaatsen dan gebruik Image Shack wel.

Er stond ook iets bij de sticks ,je kunt dat aanvinken.Er verschijn dan veel gegevens v/d stick of v/d aangeslotenen. Dank voor de hint .

hardwareveiligverwijder.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.