Ga naar inhoud

Gast Waterpoort

Aanbevolen berichten

Gast Waterpoort

Goede avond,

De print spooler is gestopt enwil niet meet starten.

Mijn printer is een HP DESKJET 3050 ALL - IN - ONE.

Ik heb verschillende oplossingen geprobeerd ,maar het lukt mij niet.

Wie kan mij helpen?

Vr. gr. Meindert Koolstra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via start naar uitvoeren.

Typ daar services.msc

In het volgende venster scroll je naar beneden tot bij print spooler.

Dubbelklik erop, in het tabblad algemeen zou bij opstarttype automatisch moeten staan en gestart.

Is dat niet zo pas de instellingen aan en klik nog op toepassen en OK.

Herstart ook de PC.

post-23245-1417705161,6966_thumb.jpg

post-23245-1417705161,7272_thumb.png

Heb je dat al geprobeerd of werkt het niet geef dan in een volgend bericht ook door wat je al geprobeerd hebt om tot een oplossing te komen.

Zo kunnen we sneller tot een oplossing komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Waterpoort

het probleem is nog niet opgelost. Heb verschillende malen geprobeerd om de spoooler te starten, maar helaas. Ik hoop dat er alsnog een oplossing komt.

Vriendelijke groeten, Meindert Koolstra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Waterpoort

Hallo Clarkie, Ik ben via start naar configuratiescherm gegaan. Toen naar systeembeheer, daarna dubbel op services. Toen met de rechterknop op Print Spooler en vervolgens op Eigenschappen. Dan komt het tabblad te voorschijn waarop staat dat de spooler is gestopt. Als ik dan op starten druk en vervolgens op oke verschijnt er een fout melding in beeld. . Fout 1053. Ik ben op verschillende manieren bij dit tabblad gekomen ,maar steeds komt de fout 1053 in beeld. Hopenlijk heb je er wat aan. Ik moet nu eerst stoppen want ik heb andere verplichtingen ,maar hoop morgen weer on line te zijn.

Vr. Gr. Meindert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Waterpoort

Hallo Clarkie.

Excuses dat ik niet eerder heb gereageerd, maar het kwam er even niet van.

De fout is nog steeds niet opgelost. De computer gaat vandaag naar een neef van mij ,die veel van computers weet. Hij zal proberen de oorzaak te vinden en de fout op te lossen. Ik heb nu mijn oude computer van zolder gehaald ,zodat ik even vooruit kan. Wanneer de zaak is opgelost laat ik het je weten.

Vriendelijke groeten uit Sneek.

Meindert Koolstra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.