Ga naar inhoud

Gast j.bouwens

Aanbevolen berichten

hallo, al geruime tijd krijg ik de melding dat mijn .postvak in" overvol is. komt dat door het verwijderen

van de mails met de rechter muisknop ,en dan op verwijderen te klikken? bijv. dank

j.bouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je exact door geven wat de foutmelding is?

Of maak er een printscreen van en plaats die in een volgend bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Heb je nog veel mails in je postvak in staan?

Kijk ook eens of de mails die volledig verwijderd mogen weg zijn bij verwijderde items.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen,bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag van de overvolle mailbox. ik zal proberen een

printscreen te maken als ik deze melding weer krijg.

alvast bedankt.

joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo olle, ik ben geen computernerd,ik zou niet weten hoe ik een backup van de overvolle mailbox moet maken

en inzage krijg van die ,,volle mailbox"

ook bedankt voor je reactie.

joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf doe alles met gmail en dus maak ik backups met gmailbackup,die je kan uit lezen met je gewone emailprog.

de backups maak ik met macrium free..erg betrouwbaar gebleken...op een externe harddisk,maar dat hoeft niet perse..

voor de zekerheid een linux cd op flash stick,en vanuit de linux omgeving dan de image terug zetten..

maar je kan ook een backup maken van je inbox alleen...alleen gebruik ik dat nooit...

volgens mij zijn het allemaal DBX bestanden,of zoiets...

ollo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.