Ga naar inhoud

Ongewenste websites


Aanbevolen berichten

Geen enkel van de middelen die je voorstelt hebben tot een oplossing geleid. Tenzij een verkeerde toepassing door mij? Kortom FF is onstabiel. Add-ons die verdwijnen maar die ik niet kan openen omdat ik geen heropstart kan uitvoeren, downloadmanager werkt niet altijd , pagina's die zich soms moeilijk openen en diets meer. Ik ben echt ten einde raad. Tenzij jij . . . . . .

Wat mij wel opvalt is dat bij het Taakbeheer na shift F, er maar één programma draait onder Firefox.ex aan 103.052 kB wat abnormaal hoog is. Ik denk dat daar de sleutel zit om alles terug te herstellen. Maar hoe gaat dit in zijn werk?

Eveneens vastgesteld dat wanneer ik een herstart doe van de pc, een vluchtig bericht aangeeft dat iets op de achtergrond nog mee draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik noteerde nog geen reactie, maar wil wel meegeven dat ik meende het probleem op te lossen door een 2e maal FF te installeren,maar het niet aandurfde de oorspronkelijke versie te verwijderen. Verder werkt FF prima en heden werd nog een automatische update uitgevoerd.

Nu dien ik nog steeds om FF af te sluiten eerst via het taakbeheer het proces stil te leggen. Dit is niet veel moeite, maar niet normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exporteer je bladwijzers naar een HTML-bestand, zie deze link...van je add-ons kan je een lijstje maken om ze nadien hier weer binnen te halen.

Verwijder dan Firefox van je PC en let er op dat je OOK de persoonlijke gegevens en aanpassingen van Firefox verwijdert, zodat je weer met een propere lei kan van start gaan.

Firefox kan je hier downloaden...na de herinstallatie kan je je bladwijzers weer importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.