Ga naar inhoud

PC blokkeert vaak tijdens internetgebruik


Timmekke

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum en weet niet of mijn vraag hier wel gepast is maar het zit zo: na het werken met ComboFix is mijn registersleutel van windows verdwenen en krijg nu de melding dat mijn OS illegaal is. Ik heb al tientallen keys die ik vond op het net geprobeerd maar allen zijn ze "invalid". Ook tips en tricks om te registreren zijn niet gelukt. Iemand die een werkende key heeft voor me? Ik heb Win xp SP3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag is nu eerst: is het een legale of een illegale Windows. En daarop hadden we graag een "eerlijk" antwoord ?

Inmiddels mag je ook Combofix verwijderen.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht/Programma’s en bestanden zoeken en typ daar: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /).

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape,

Mijn Windows was een copie, dat geef ik eerlijk toe en mijn excuses voor voorgaande post.

ComboFix is inmiddels verwijderd. C:\Qoobox was niet aanwezig maar er is wel nog volgende map aanwezig: c:\ComboFix.

Heb je trouwens het logje van ComboFix al bekeken (2 posts terug)?

Ondertussen heb ik nog 1 "stop" gehad maar het valt wel minder voor heb ik de indruk.

Bedankt voor al de moeite dat je al gedaan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De map c:\Combofix mag je manueel verwijderen. Het logje van Combofix was inderdaad bekeken. Er werden een aantal bestanden verwijderd die mogelijk een invloed hadden op de werking van de PC. Op basis van de conclusies van dit log, werd trouwens al de opdracht gegeven om Combofix te verwijderen.

Bekijk nog even of er nog "stops" opduiken nà het volledig verwijderen van Combofix ... en mocht dit zo zijn, laat het dan even hier weten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vrees dat er weer meerdere "stops" zijn opgedoken. Heb hiernet mijn pc wel tot 6 keer mogen resetten omdat hij telkens vastliep terwijl ik internette. Ofwel startte ik Google Chrome op en liep hij meteen vast ofwel na enkele ogenblikken. Ben al blij dat ik hier iets kan posten zonder dat hij weer vastloopt. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gooi die Google Chrome via Software eens van je PC, doe dan een cleaning met CCleaner en probeer eens met een andere browser of je daarmee dezelfde problemen hebt.

CCleaner doe je zo:

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google Chrome heb ik reeds al een keertje verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heeft niets geholpen. CCleaner heb ik al een aantal jaren op m'n PC staan en heb ik al vaak gebruikt maar heeft ook niets geholpen. Zoals ik reeds in mijn eerste post aangaf blokkeert de computer ook met ander browsers.

Maar goed ondertussen is het weer al een week geleden dat ik nog een "stop" heb gehad. het komt echt met momenten voor en als het voorkomt, komt het meteen een 5-tal keer vlak na mekaar voor. Vorige keer heb ik mijn PC wel tot 6 keer mogen herstarten maar zoals ik al zie is het nu weeral een week geleden.

Krijg wel vrij vaak de melding dat de plug-in shockwave is vastgelopen. Mss heeft dat er iets mee te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.