Ga naar inhoud

windows 8 installatie


edc

Aanbevolen berichten

Ik overweeg om over te schakelen naar windows 8. Ik bezit momenteel windows 7 ultimate.

Hierbij een paar vraagjes.

* Tot eind januari kan men online de upgrade aanschaffen voor 30,- euro. Kan ik deze upgrade downloaden (zonder direct online te installeren) om dan later te installeren (na 31 januari)?

* Kan men met deze upgrade een 'clean install' doen van windows 8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

* Tot eind januari kan men online de upgrade aanschaffen voor 30,- euro. Kan ik deze upgrade downloaden (zonder direct online te installeren) om dan later te installeren (na 31 januari)?

De laatste dag dat je de upgrade kan uitvoeren is 28 februari 2013.

* Kan men met deze upgrade een 'clean install' doen van windows 8?

Neen, een upgrade is op basis van een bestaande Windows XP SP3, Windows Vista of Windows 7.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de uitleg van Microsoft eerlijk gezegd allemaal nogal wazig...:dong:

Bij de FAQ's vind je dan weer volgende vraag en antwoord:

Is het mogelijk om in Windows 8 te upgraden van een 32-bits versie naar een 64-bits versie van Windows?

Je kan met de Windows Upgrade Assistant niet van een 32-bits versie upgraden naar een 64-bits versie.

Als je daar op afgaat is het dan weer geen clean install...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voorlopig. Nog niet. Ik kijk denk ik nog even de kat uit de boom. Ik zou ervan willen profiteren om eveneens mijn hardware wat up te graden. Maar momenteel ontbreekt het mij wat aan tijd. Ik het zal waarschijnlijk 'het project' wat uitstellen tot na de zomer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.