Ga naar inhoud

Hijack logje : Netbook traag, weinig werkgeheugen over


Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/jFJjBjua2HTyKOylBvhyyWr

Spijtig genoeg weinig verschil merkbaar. Het was een hele klus om tot bij ventilator te komen maar uiteindelijk bevond er zich zeer weinig stof binnen in. Heb met een zacht borsteltje al het zichtbare stof verwijderd en nadien met koude lucht uitgeblazen.

Zijn er nog tips ? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles nog eens doorgenomen.

Je hebt slechts 1GB ram geheugen en dat is voor 95% in gebruik.

Dit is niet erg bevorderlijk voor de prestaties en dus is het ergens normaal dat alles traag gaat en soms zelfs blijft hangen.

Ik denk dat je best het geheugen uitbreidt naar 2GB; dat zal al een hele verbetering geven.

Je hebt de laptop open gemaakt om te onstoffen, dan zal het ook geen probleem zijn om een geheugenmodule bij te steken.

De specificaties van het geheugen kan je vinden in het speccy logje.

Type: DDR2

Grootte: 1024 MBytes

Fabrikant: ASint Technology

Maximale bandbreedte: PC2-6400 (400 MHZ)

Onderdeel nummer: SSY2128M8-JGE3B

Je kan kiezen om een gelijkaardige module bij de steken of de bestaande te vervangen door een module van 2 GB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Volgens de specificaties kan er 2 GB geheugen in.

Je kan dus wel de bestaande geheugenmodule van 1 GB vervangen door een gelijkaardige module van 2 GB.

Het maakt niet uit welke versie van Windows er op staat

Ik denk dat de verkoper liever een nieuw toestel verkoopt dan je geheugen te upgraden.

Ik stel voor om eens naar een andere winkel te gaan, daar dezelfde vraag te stellen en kijken wat daar het antwoord is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.