Ga naar inhoud

magister niet meer openen


nanda

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk ook dat het probleem daar zit

Andere browser geeft hetzelfde probleem, ik heb silverlight verwijderd en wilde hem toen weer intstalleren maar dat lukt niet en toen heb ik met systeemherstel hem teruggezet naar een punt voor de de-installatie maar het probleem blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nogmaals geprobeerd om Silverlight te verwijderen via software in het configuratiescherm maar hij geeft als foutmelding dat hij het patchpakket niet kan vinden en opnieuw installeren lukt dan niet omdat dezelfde versie nog op mijn pc aanwezig is.

Is er een andere manier om silverlight te verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dan eerst een registeropruiming met Ccleaner

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

en probeer dan silverlight opnieuw te installeren.

Als je bij de installatie van silverlight foutmeldingen krijgt, maak er dan een afbeelding van en voeg deze toe aan je volgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma. (vista en windows 7)

Met paint een afbeelding maken. (XP)

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

sorry, had niet gezien dat er iemand gereageerd had vandaar mijn late reaktie.

Heb ccleaner uitgevoerd, Silverlight kan daarna ook niet geinstalleerd worden.

Er wordt dit als uitleg gegeven

U bent op deze pagina beland omdat er problemen zijn opgetreden bij de installatie van Microsoft Silverlight. In veel gevallen zijn deze problemen het gevolg van een incompatibele browser of een incompatibel besturingssysteem, of van een oude pre-release-versie van Silverlight. Volg de verwijderingsinstructies om eerdere versies van de computer te verwijderen. Ga vervolgens naar de Silverlight-website om de nieuwste versie te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.