Ga naar inhoud

Security Essentials weer als slechtste getest


Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ Maxstar, wanneer je ooit nog zo'n test zou doen, kan je ZoneAlarm eens toevoegen om te testen?

Op AV-comparatives heeft deze namelijk heel afwisselende resultaten. In het begin toen deze gratis AV + firewall uit was (ongeveer een jaartje geleden geloof ik), scoorde deze enorm goed en was zelfs de beste van alle gratis scanners. Bij de laatste test onlangs, scoorde hij dan weer veel minder goed.

Zone Alarm maar sinds de overname door CheckPoint dus gebruik van de engine van Kaspersky, dit verklaart dan ook wel een beetje de goede score van ZoneAlarm... :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Standaard is deze uit gevinkt maar moet je nu verplicht aanvinken om door te kunnen gaan. Kijk maar naar de volgende screenshots.

Wanneer beide opties uit gevinkt staan blijft de optie "Agree" - greyed out, je kunt dan dus niet verder met de installatie en krijg je het tweede scherm te zien waar je deze wederom aan dient te vinken... xD

511a4b8aa7f2d-za1.png

511a4c0fc5561-za2.png

Maar om de screenshots te maken heb ik de installatie nogmaals gestart en onderin is er dus heel klein aangegeven "Skip offers" hier moet je dus op klikken om ZoneAlarm zonder toolbar en gewijzigde startpagina + searchscope te installeren... :hmpf:

511a4cc31de08-za3.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat de screens van tijdens je installatie?

Ik heb een tweetal weken geleden ZA nog op een computer geïnstalleerd en toen kon je het nog simpelweg uitvinken (zoals bij Asus zijn link). :dong:

Het weigeren van de aangeboden toolbars en andere rommel is helaas steeds via een klein knopje of dergelijke te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.