Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Welkom op PC Helpforum

  • Leden statistieken

    • Aantal leden
      40.272
    • Meeste online
      1.765

    Nieuwste lid
    Becca
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

    • Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.
       
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door hpPhilip
      Hallo iedereen,
      sinds een dikke week heb ik problemen met de tekst die, al dan niet, verschijnt op mijn scherm tijdens het gebruik van internet (browser?).
      Bij gewone programma's (word, excel, verkenner, enz.) heb ik dat probleem niet.
      In de bijlage kunnen jullie zien wat mijn probleem is.
      Alvast bedankt voor jullie, hopelijk nuttige, feedback.
      Mvg Philip
      Schermproblemen.docx
    • Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
    • Door Ruud163
      Geachte,
      Mijn pc start niet meer op. Ik krijg steeds het leuke foutberichtje: "Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot media in Selected Boot device and press a key".
      Ik kan wel nog in de BIOS geraken. Mijn HD wordt wel nog gedetecteerd zoals het CD-Rom station en het Floppy-Diskstation.
      Ik kan ook nog een DVD van bvb een Linux-Mint distributie  inbrengen, en hij laadt die volledig en zonder problemen op.
      Ik ben naar de website van ASRock gegaan (is het merk van mijn Moederbord). Zie https://www.asrock.com/MB/Intel/775i65G/index.nl.asp#BIOS.
      Ik heb het batterijtje van het moederbord al vervangen door een nieuwe, maar dit leek niet het probleem te zijn.
      Volgens ASRock moet ik de volgende instructies volgen : zie: https://www.asrock.com/support/BIOSIG.nl.asp?cat=DOS.
      Ik heb een oude Windows-XP-opstartdiskette gebruikt om in MS-DOS te geraken wat gelukt is.
      Daarna heb ik de 2 bestanden via de website van Asrock gedownload en geünzipt.
      Na het booten van mijn pc via de windows-XP opstartdiskette, heb ik de diskette eruit gehaald en vervangen door een andere waar de 2 geünzipte bestanden opstaan van asrock.
      Tot zover geraak ik, maar als ik na de A:\ prompt invoer : "ASRflash.exe 75i65G_3.30" dan verschijnt steeds het foutberichtje: Bad Command or File Directory.
       
      Als ik 'DIR' in tik krijg ik:
      A:\ > dir
        Volume in drive A has no label
        Volume Serial Number is 14F9-FAA1
        Directory of A:\
          775I65~1   30     <DIR>             02/12/2009   15:15
             0 file(s)                                        0 bytes
             1 dir(s)                                         567296 bytes free
      (hier staat wel 775I65~1 en niet 75i65 ?????)
      Misschien is de BIOS niet de oorzaak van het opstarten, maar aangezien er al een oude versie op staat, en dat  hij de foutmelding: "CMOS Settings Wrong" bij het opstartscherm geeft, vermoed ik dat het updaten toch geen kwaad kan.
      Als dat ook niet zou helpen, dan is de HD misschien defect.
       
      Kan iemand mij zeggen hoe ik die programmaatjes op de disketten kan doen werken a.u.b.?
       
      Alvast bedankt op voorhand voor de moeite.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...