Ga naar inhoud

Opstarten van Windows XP


Stichting21

Aanbevolen berichten

Windows XP start op mijn laptop niet meer op nadat ik verkeerd heb afgesloten.

Ook niet na opvolging van de aanwijzigingen van het systeem, te weten ;

  • starten in veilige modus
  • starten in veilige modus met netwerkmogelijkheden
  • starten in veilige modus met opdrachtprompt
  • laatst bekende juiste configuratie
  • windows normaal opstarten

Wat kan de oorzaak zijn en nog belangrijker hoe krijg ik Windows XP weer werkend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé,

Waarom heb je de computer verkeerd afgesloten, waren er problemen?

De opsomming die je opnoemt, deze is dus allemaal geprobeerd, dus je kiest bv starten in beveiligde modus,

wat gebeurt er dan precies, scherm blijft hangen of kom je nog op je bureaublad of iets anders?

Staat er belangrijke data op?

Heb je een orginele cd of een herstel cd van XP waarmee je windows opnieuw kunt installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik een van de 5 mogelijkheden heb geselecteerd gaat de computer opstarten, ik zie eerst het Windows XP logo, naar verloop van een halve minuut zie ik het Dell logo verschijnen, ik zie dan even een zwart scherm met rechtboven F2 en F12 en daarna komt weer de melding dat XP niet kan opstarten omdat ik verkeerd heb afgesloten en dat ik een van de 5 opties moet kiezen.

Alle 5 opties heb ik doorlopen met hetzelfde resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.