Ga naar inhoud

powerpoint verkleinen


wolfrider

Aanbevolen berichten

Hoe ken ik de dia's in een powerpointvoorstelling verkleinen?

Ik klik het bestand rechts aan, klik op nieuw en de dia's en voorstelling is bewerkbaar.

Door het rechts aanklikken van een foto zou deze een optie moeten geven om ineens alle aanwezige foto's te verkleinen.Deze optie vind ik niet ........(powerpoint 2010)

Klikken op bestand links bovenaan > geavanceerd > het vinkje verwijderen bij afbeeldingen niet comprimeren > standaarddoeluitvoering is nu instelbaar op 96 ppi minimum , maar dit levert slechts een minieme winst op qua bestandgrootte ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wolfrider,

Naar mijn weten niet, maar tsja . . . wie ben ik xD

Wat je zou kunnen doen is bij de presentatie [bijvoorbeeld flut.pptx] toepassen, opslaan als flut_test.pptx.

Dat wil zeggen dat de originele presentatie intact blijft.

Daarna beoordelen of je verschil ziet betreft de beeld kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ken ik de dia's in een powerpointvoorstelling verkleinen?

Ik klik het bestand rechts aan, klik op nieuw en de dia's en voorstelling is bewerkbaar.

Door het rechts aanklikken van een foto zou deze een optie moeten geven om ineens alle aanwezige foto's te verkleinen.Deze optie vind ik niet ........(powerpoint 2010)

Klikken op bestand links bovenaan > geavanceerd > het vinkje verwijderen bij afbeeldingen niet comprimeren > standaarddoeluitvoering is nu instelbaar op 96 ppi minimum , maar dit levert slechts een minieme winst op qua bestandgrootte ...

@ wolfrider,

Bedoel je dit:

[rechtsonder in het PowerPoint scherm] Schuif de regelaar knop naar links, tot de gewenste afmeting >> opslaan.

[ATTACH=CONFIG]24396[/ATTACH]

Let wel op dat de hele presentatie wordt verkleind.

@ wolfrider,

Misschien dat je best wat meer duidelijkheid brengt.

Wil je enkel het beeld vergroten of verkleinen op je scherm of wil je de bestandsgrootte van je presentatie verkleinen?

Via de methode in bericht 2 vrees ik namelijk dat de bestandsgrootte niet verkleind kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.