Ga naar inhoud

BSOD ntoskrnl.exe


Red_Sparowe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 weken later...

Hey,

Ik heb sinds zaterdag mijn pc terug. Windows is opnieuw geïnstalleerd en hij heeft in de winkel een week gedraaid zonder problemen (maar ook zonder netwerk aangesloten). Thuis ook eerst gestart zonder Internet en geen problemen gehad. Nadat ik mijn netwerk had aangesloten bsod na de 2e keer opstarten. Nadien geen crashes wel last met explorer soms. Krijg melding dat dit niet meer werkt. Als ik dan op programma afsluiten klik doet hij wel gewoon verder maar moet de pagina opnieuw laden.

heb nog steeds de indruk dat het problemen zijn met de netwerkkaart maar hoe kan ik dit zeker weten. Zou eventueel een andere willen steken dan.

nu ook soms het probleem dat Windows afsluit maar de pc blijft draaien. Fans blijven gaan leds blijven branden maar scherm muis en toetsenbord krijgen geen signaal meer (enkel stroom)

Pffft

Grtz Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows is opnieuw geïnstalleerd en hij heeft in de winkel een week gedraaid zonder problemen (maar ook zonder netwerk aangesloten).
Vreemd dan was of is je Windows niet geüpdate terwijl je pc in de winkel was :hmmmm:

Heb je het probleem enkel als je de internetkabel in je pc steekt of krijg je al problemen als je enkel de netwerkkaart activeert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dan heb ik nog geen problemen gehad. Het is ook niet elke keer ik verbinding maak, ik kan echt niet zeggen wanneer het juist voorvalt.

Wel heb ik met momenten problemen met Explorer zoals ik al gezegd had. Maar dit is dan ook meer 1 maal of zo als ik een paar uur aan het surfen ben.

Sinds ik mijn pc terug heb heb ik ook al 2 keer voorgehad dat ik Windows afsluit maar dat de PC nog verder draait. De fans blijven draaien LEDs blijven branden, licht op toestenbord en muis blijft ook aan. Er is nergens nog signaal want scherm springt uit dus enkel nog stroom...

Enig idee wat ik nog kan proberen zonder alles te gaan vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog de kans gezien om eens draadloos te verbinden met het internet, dat zou ik zeker eens proberen mocht je daar nog niet aan toe zijn gekomen.

Of als je een netwerkkaartje hebt liggen zou je deze kunnen proberen, als er zich dan geen problemen voordoen zou het probleem wel eens met je netwerkkaart op je moederbord te maken kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, probleem is dat de netwerkkaarten door het slechte weer nog niet rijp zijn om te plukken :-) en dat ik nog steeds niemand heb gevonden die een wifi-adapter kan missen. Heb al gedacht om er eentje te gaan kopen maar voor die 20 euro kan ik mss beter ineens een nieuwe netwerkkaart kopen aangezien ik toch liever met een kabel verbonden blijf in de hoop een iets stabielere verbinding te hebben.

Om een nieuwe netwerkkaart te installeren, is dit gewoon plug&play of komt er iets meer bij kijken. Moet ik dan de op het moederbord geïntegreerde uitzetten in de BIOS?

Maakt het trouwens iet uit of ik een kaart van 10 of 30 euro koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.