Ga naar inhoud

BSOD ntoskrnl.exe


Red_Sparowe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog eens geprobeerd. Deze keer heb ik het dos-achtig scherm niet gehad en zag het er op het eerste zicht goed uit. Maar tijdens het laden stopt het gewoon en gebeurd er niets meer, moet hard-resetten. Is het zinnig om de DVD-speler van de pc's eens om te wisselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hey,

Mijn excuses voor de lange stilte.

Ondertussen is er eindelijk windows 7 op geraakt, ben net aan het testen.

Heb de pc een halve dag zonder iets te doen een halve dag laten draaien.

Maar na installatie van Chrome en Steam crashed hij weer. Zelfde melding in WhoCrashed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn één van deze programma's verantwoordelijk voor de crashes, ik kom wel eens vaker crashes tegen met Steam die deze BSOD's veroorzaken en moeilijk te achterhalen zijn.

Vaak zijn de gegevens hieromtrent erg vaag, verwijder Steam eens en lost het verwijderen ervan je probleem op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, zal ik doen.

Zijn deze problemen op te lossen? Het is wel da bedoeling dat ik kan gamen op mijn pc en de meeste games die ik heb draaien nu eenmaal via steam :dong:

- - - Updated - - -

pc hersteld naar voor de installatie van steam, nu afwachten zeker.

Maar is het dan niet bizar dat deze crashes zowel onder windows 7 als 8 voorvallen? Ik zou toch denken dat steam op een van de 2 wel degelijk moet draaien dan? Als ik dezelfde crashes heb met een ander OS lijkt het me toch eerder hardware te zijn of ben ik compleet mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren na verwijderen van steam nog altijd crashes. Nu staat er dus enkel nog Chrome op. Ik zal dat er ook nog eens afgooien en zien wat er dan gebeurd maar ook ga er vanuit dat dat mijn probleem ook niet zal oplossen.

Kan het met toetsenbord drivers of iets dergelijkse maken hebben of gaat er toch iets fundamenteels mis zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.