Ga naar inhoud

BSOD ntoskrnl.exe


Red_Sparowe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb gisteren na het verwijderen van Steam nog enkele Windows updates geinstalleerd en drivers geupdated. Ik heb Chrome er nog niet terug afgehaald aangezien ik sindsdien geen BSOD's meer heb gehad. Ik wacht nog even af zoals het nu is, als ik weer een BSOD heb zet ik pc terug naar het vroegste herstelpunt dat ik vind en zie van daar dan wel weer verder.

Ik hoop er ooit eens uit te geraken maar ik begin er aan te twijfelen er aan of ik het opgelost ga krijgen.

Al zeker bedankt voor de hulp tot hier toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update:

2 dagen steam-loos en 2 dagen crash-loos :sad

Er staat momenteel enkel Chrome en WhoCrashed (meest gebruikte programma op deze pc tot hier toe) geinstalleerd.

Ik ben van plan om het een en ander stuk voor stuk te beginnen installeren. Begin ik nu best terug met steam of probeer ik eerst iets anders.

aangepast door Red_Sparowe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is de kans wel groot dat Steam voor de BSOD's zorgde :hmmmm:

Het is voor mij al jaren geleden dat ik nog deed gamen, maar heeft Steam nu een automatische update functie?

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en eerst de overige software installeren die je wil gaan gebruiken en alle updates installeren.

Als je dan nog steeds geen BSOD's hebt gehad zou ik een systeemimage maken, zo kan je altijd snel terug naar een goed functionerend systeem.

Niet alleen mocht het terug fout gaan met Steam maar ook in het geval van een virus en dergelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

iTunes en nog wat (Starcraft2 en Farcry3) geïnstalleerd en weer een crash.... wat is het volgende om te proberen?

Kan dan ook beter mijn Windows 7 terugbrengen zeker. Hoewel de problemen met de wifi wel opgelost zijn nu.

Kan het helpen om recente drivers voor mijn moederbord te dowloaden?

Kan jij met BSV zien of het om exact dezelfde crash gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb drivers voor lan en audio geïnstalleerd, voor de CPU ben ik niet zeker wat ik moet installeren. De driver voor de onboard GPU moet ik ook nog installeren.

Van de rest (sata en USB) heb ik ook geen idee of het zinnig is om iets te installeren.

Ik heb ook de driver van mijn toetsenbord geïnstalleerd, ondertussen nog wel een crash maar kreeg wel een andere driver als oorzaak precies.

Ga nog de software van mijn muis installeren en dan ben ik uitgeklapt :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.