Ga naar inhoud

Incompatiliteits probleem - wie kan mij helpen dit op te lossen


Optika

Aanbevolen berichten

Beschrijving

Er is een stuurprogramma geïnstalleerd dat stabiliteitsproblemen in het systeem veroorzaakt. Dit stuurprogramma wordt uitgeschakeld. Neem contact met de fabrikant van het stuurprogramma voor een update die compatibel is met deze versie van Windows.

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: ApphelpHardBlock

Probleemhandtekening 01: {f9ab2228-3312-4a73-b6f9-936d70e112ef}

Probleemhandtekening 02: {109aca5a-f830-4413-94fc-a26c8850878b}

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Extra informatie over het probleem

Bucket-id: 524121879[

post-20256-1417705347,8722_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

kape ... ik heb geen enkel programma van Norton of Symantec op mijn PC geïnstalleerd. Het probleem is begonnen bij de installatie van Zolid Hi-Speed DVD Maker. Het werkte niet en heb ik het progamma via de normale weg verwijderd. Sinds dan krijg ik bij elke nieuwe opstart het bericht zoals vermeld in mijn mail. Ondertussen ben ik te weten gekomen dat uitgever van dit product niet meer bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is het programma dat ik geïnstalleerd had en dat het probleem heeft veroorzaakt. De meeste onderdelen om te installeren waren van ArcSoft. Wanneer ik mijn "Onderhoudscentrum" open krijg ik ook de melding dat er een oplossing is. Helaas kan die niet meer gedownload worden vermits de uitgever niet meer bestaat zoals ik al gemeld heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee "Total Media Theatre" is niet meer terug te vinden in mijn programma's enkel nog in die melding in "Onderhoudscentrum".. Blijkbaar heeft het te maken met deze twee lijn in die melding : Naam van probleemgebeurtenis: ApphelpHardBlock

Probleemhandtekening 01: {f9ab2228-3312-4a73-b6f9-936d70e112ef}

Probleemhandtekening 02: {109aca5a-f830-4413-94fc-a26c8850878b}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download zoek.exe naar het bureaublad.

  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.

 
startupall; 
filesrcm; 

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.

    • Running processes
    • Startup Information
    • Installed Programs
    • HijackThis Log
    • Firefox Look
    • Chrome Look

    [*] Empty Temp Folders

    [*] Klik daarna op de knop "Run script".

    [*] Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).

    [*] Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.

    [*] Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kape .... ik heb even gewacht om uw voorstel uit te voeren ..... misschien dat één foute handeling fataal kon zijn. Deze morgen heb ik de software nog eens terug geïnstalleerd ... en wonder .... ik krijg geen foutmelding meer en hoop dat dit zo blijft !! Alleszins wil ik U van harte bedanken voor de geboden hulp. PCHelpForum is een fantastische "gratis" website !!!! Alhoewel gratis wil ik de website toch ondersteunen met een gift op vrijwillige basis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.