Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat hangt af van het merk van je bluethoot-stick. Zat er geen handleiding bij die stick. Als je geen handleiding hebt, kijk dan eens op de installatie-cd. Als je het daar ook niet op vind, vermeld dan in volgende post ook even het merk en type van je stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Heb je een nokia gsm ?? Anders kan je op de nokia site gwn de pc suite downloaden en vervolgens het proces juist volgen daarna word er gevraagd om verbinding te maken met de laptop je kan dit met dit progje op verschillende manieren doen via een usb (universal serial bus) datakabeltje, infrarood en bluetooth... Vervolgens kies je in jou geval voor bleutooth en scant je pc op bleutoothsignalen en detecteerd ie jou gsm dan dubbelkik je op jou gsm en je laptop is verbonden met je gsm... Ik gebruik zelf dit progje ook en ben er zeer tevreden over... Wat je dan moet doen wordt direct duidelijk... Als je geen nokia hebt kan je natuurlijk ook het volgende progje gebruiken: BlueSoleil, the most easy-to-use, innovative and interoperable Bluetooth software,Bluetooth driver...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

post-3261-1417703753,5581_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

heb het geprobeerd, ook met het programma van Bart. maar da laatste wil niet installeren. weet niet waarom.

mijn type van usb stick van de bleutooth is: D-LINK DBT-122

in de handleiding staat het niet en op de cd-rom ook niet.

het merk van mijn gsm is samsung J 750

Wat kan ik doen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb even op google gezocht voor verdere info voor jou en kwam op het volgende uit: Free Samsung PC Studio Download... Samsung pc studio... Je download het en je volgt het proces juist, vervolgens maak je via bluetooth verbinding zodat je pc en gsm verbonden zijn met elkaar en vervolgens kan je je berichtjes lezen, muziek overzetten, foto's overzetten en nog veel meer... Ah ja schrik niet tijdens de installatie het installeren van de stuurprogramma's of drivers kan een tijdje duren...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

post-3261-1417703753,5776_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb even op google gezocht voor verdere info voor jou en kwam op het volgende uit: Free Samsung PC Studio Download... Samsung pc studio... Je download het en je volgt het proces juist, vervolgens maak je via bluetooth verbinding zodat je pc en gsm verbonden zijn met elkaar en vervolgens kan je je berichtjes lezen, muziek overzetten, foto's overzetten en nog veel meer... Ah ja schrik niet tijdens de installatie het installeren van de stuurprogramma's of drivers kan een tijdje duren...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Dit zei ik toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.