Ga naar inhoud

Mijn laptop loopt helemaal vast

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Mijn laptop loopt elke keer helemaal vast. Zelfs mijn muis beweegt dan niet meer en ik weet niet hoe ik dit probleem op kan lossen?

Ik gebruik een Dell Latitude E6540 met windows 10.

Ik heb mijn laptop al geupdate, maar dat heeft helaas niet geholpen.

aangepast door m.ramtin
Link naar bericht
Delen op andere sites

m.ramtin,

je bent welk om op PCH hoor, dat niet.

Alleen: fora houden er niet van dat eenzelfde probleem ook nog op andere fora geplaatst worden want wat men op het ene aanraadt, gaat acties op een ander fora in de weg lopen.

Dus waar wens je verder te gaan: hier of op Tweakers?

aangepast door Passer
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Passer sloot dit topic
  • Passer opende dit topic
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.849
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Frank1981
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door De Clercq Andy
      Hallo,
      een laptop die ik als vriendendienst "opruim" blijft erg traag opstarten & lopen.
      Zelf heb ik al volgende stappen ondernomen:
      - schuifopruiming
      - uitschakelen onnodig lijkende auto opstartende apps
      - cclaener 
      - MBAM -> vond 28 bedreigingen.

FRST logje steekt in bijlage.
      Kunnen jullie me zeggen wat ik verder moet doen om deze laptop terug clean te krijgen?
      Alvast bedankt voor de hulp!

FRST.txt
    • Door Omiht17
      Ik heb 8 GB ram op mijn pc maar alle games geven aan dat er maar een maximum van 2048 mb beschikbaar is.
      Dit is nooit echt een probleem geweest totdat ik nu in Assassin's creed Valhalla moet switches naar Ultra settings door de ''Unwelcome mission bug''.
      Dit kan de game niet aan en crashed gelijk.

kan iemand mij helpen mijn volledige ram geheugen te kunnen gebruiken?

MVG Thimo Smits
    • Door jmn
      Hallo,

Mijn laptop kan meestentijds niet zonder netvoeding draaien.
      De accu is gewoon vol, althans dat geeft ie aan.
      Soms lukt het even, maar dan valt hij daarna ineens weer uit. Op een manier zoals door oververhitting of kortsluiting.

Me lijkt dat er iets is in stroomvoorziening vanaf de accu, omdat hij het met adapter wel gewoon doet.
      Maar hoe controleer ik dat? Ik heb 'm al opengeschroefd, maar er was niks bijzonders te zien. Dat is natuurlijk vaak zo...

Hoe kan ik bijv. controleren of de accu nog goed is? Is daar software voor, of moet dat echt met externe meetapparatuur?

Het betreft een Asus R540U.
      Ben benieuwd.

Groeten,
      Johan Nijsse
    • Door dreivilo47
      Ik wil graag een snelkoppeling die altijd werkt zonder de paden aan te passen wanneer ik m'n usbstick gebruik op een andere pc.

Voorbeeld: Ik heb een snelkoppeling om de PowerShell ISE op te starten als admin.
      Het doel van de snelkoppeling is: %windir%\system32\WindowsPowerShell\v1.0\PowerShell_ISE.exe "W:\PowerShell\test-code.ps1","W:\PowerShell\template_script.ps1"

"W:" of "W:\" zou dus moeten vervangen worden door iets wat altijd werkt.  Iets in de aard van "%windir%".

Iemand een suggestie?
    • Door Helpme!!!
      Mijn acer laptop die ik recent nog heb geupdate naar windows 10 heeft verbindings problemen. Als je de pc opstart is er niks aan de hand en je kunt er gewoon op surfen. Na ongeveer 15 minuten verlies ik alle verbinding met het internet en moet ik de pc opnieuw opstarten en dan herhaalt dit proces zich. Wat is het probleem en hoe los ik dit op ?
  • Nieuwe aanmaken...